Nirmal Baba Aur Facebook
Facebook user Boy:Baba mere FACEBOOK PAGE par LIKE or COMMENT nahi aate
Nirmal Baba:FB last time kab khola tha Boy:Baba kal
khola tha Nirmal Baba:1 din mai kitni bar FACEBOOK kholte hoo.
Boy:2-3 baar
Nirmal Baba:Browser kon sa USE karte hoo..
Boy:Baba "OPERA"
Nirmal baba:Bas yahi se kirpa ruki hai, jao or PASSWORD badal kar account ko"GOOGLE CHROME se kholo..Kirpa aani shuru ho jaayegi.
by Pak101.com (few years ago!) / 2042 views
Similar Jokes
Height Of Confusion:
A Boy Listening Extremely Sad Song And Thinking,
“Sali… Kon Si Wali Ko Yaad Karoon Yaar“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:MBA ka fullform kya hai.?
Banta: tu ek dum ullu hai,
dekhta nhi charo taraf MBA ki dhoom machi hai...!!!
*
MBA bole toh-"MAI BHI ANNA
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Oye!what R U doing?
Banta- Recording this baby’s voice.Santa- Why?
Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by this.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dhoni's Mom: Go and bring some vegetables from market.
Dhoni: But Mom, We defeated by South Africa and public are in full anger.
Mom: Wear my sari and then go, no one will recognize you.
Dhoni goes to market wearing saree.
A Girl: Hi Dhoni, how are you?
Dhoni got shocked.
Dhoni: How did you know, I am Dhoni?Girl: Abeh.. I am Nehra.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din unki taraf mounh ker kay lait gayee
tou baray pyaar say kehnay lagay " aray begum aaj hum say kutch narzgi hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bikari- Rupia Dede
Snta-"Sharam Nai Aati Itne Hatte Katte Khubsurt Ho K Bheek Mangte Ho
bikari- Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent:
.
.
Teacher:” U Just Got 5 Marks &
Still U R Laughing..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:” I’m Wondering How I
Got 5 Marks..
I Wrote ‘Hooka Bar’ Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl.. Aj tum jo bolo gay main manu gi.
Boy.. Har bat manu gi??????
Girl.. Han har bat, kuch b ho, k0i b ho...
Boy.. Soch lo???
... Girl.. Soch liya hai.
Har bat manugi.
.
.
.
.
.
Boy.. Phir aj k bad panch waqt ki Namaz parhna.
Har Boyfriend kamina nai hota..
( ',' )
_/) (>
| \_ Geo Haji Sb
by Pak101.com (few years ago!)
Miss:
Aaj Tum Late Kyun Aaye?
School 7 Baje Shuru Hota Hai Phir Dair Kyun Ki?
Kid:
Miss Aap Meri Itni Fikar Mat Kiya Karen Log Shak Karte Hain...:-)
by Pak101.com (few years ago!)