Nirmal Baba Aur Facebook

Facebook user Boy:Baba mere FACEBOOK PAGE par LIKE or COMMENT nahi aate

Nirmal Baba:FB last time kab khola tha Boy:Baba kal
khola tha Nirmal Baba:1 din mai kitni bar FACEBOOK kholte hoo.

Boy:2-3 baar

Nirmal Baba:Browser kon sa USE karte hoo..
Boy:Baba "OPERA"

Nirmal baba:Bas yahi se kirpa ruki hai, jao or PASSWORD badal kar account ko"GOOGLE CHROME se kholo..Kirpa aani shuru ho jaayegi.

by Pak101.com (few years ago!) / 2042 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Height Of Confusion

Height Of Confusion:

A Boy Listening Extremely Sad Song And Thinking,

“Sali… Kon Si Wali Ko Yaad Karoon Yaar“

by Pak101.com (few years ago!)
Santa:MBA ka fullform kya hai.?

Santa:MBA ka fullform kya hai.?
Banta: tu ek dum ullu hai,
dekhta nhi charo taraf MBA ki dhoom machi hai...!!!
*
MBA bole toh-"MAI BHI ANNA

by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Oye!what R U doing?

Santa- Oye!what R U doing?

Banta- Recording this baby’s voice.Santa- Why?

Banta- When he grows up, I shall ask him what he meant by this.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dhoni In Saari

Dhoni's Mom: Go and bring some vegetables from market.

Dhoni: But Mom, We defeated by South Africa and public are in full anger.

Mom: Wear my sari and then go, no one will recognize you.

Dhoni goes to market wearing saree.

A Girl: Hi Dhoni, how are you?
Dhoni got shocked.

Dhoni: How did you know, I am Dhoni?Girl: Abeh.. I am Nehra.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din

Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din unki taraf mounh ker kay lait gayee

tou baray pyaar say kehnay lagay " aray begum aaj hum say kutch narzgi hai" 

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bikari Rupia Dede

Bikari- Rupia Dede
Snta-"Sharam Nai Aati Itne Hatte Katte Khubsurt Ho K Bheek Mangte Ho
bikari- Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny

Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.

Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?

by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent

Height Of Student Talent:
.
.
Teacher:” U Just Got 5 Marks &
Still U R Laughing..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:” I’m Wondering How I
Got 5 Marks..
I Wrote ‘Hooka Bar’ Lyrics

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl.. Aj tum jo bolo gay main manu gi.

Girl.. Aj tum jo bolo gay main manu gi.
Boy.. Har bat manu gi??????
Girl.. Han har bat, kuch b ho, k0i b ho...

Boy.. Soch lo???
... Girl.. Soch liya hai.
Har bat manugi.
.
.
.
.
.
Boy.. Phir aj k bad panch waqt ki Namaz parhna.

Har Boyfriend kamina nai hota..
( ',' )
_/) (>
| \_ Geo Haji Sb

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Tum Late Kyun Aaye?

Miss:
Aaj Tum Late Kyun Aaye?
School 7 Baje Shuru Hota Hai Phir Dair Kyun Ki?

Kid:
Miss Aap Meri Itni Fikar Mat Kiya Karen Log Shak Karte Hain...:-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook