SANTA ki 1 tang ki haddi toot gayi
SANTA ki 1 tang ki haddi toot gayi
Hospital gaya to waha 1 admi ki dono tange tooti dekhkar bola
"Kya aapki 2 biwiyan he"
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Lalu Ji Ko English Sikhne Ka Bhoot Sawar Hua.
Aisi Hi Ek Din Unko Sonia Ji Ke Yaha Jana Pada.
Vaha Jake Kaam Se Fursat Pane Ke Bad, Lalu Ji Ne
Sonia Se Pucha
Lalu: “I Love You Ka Kya Matlab Hota Hai?”
Sonia: “Main Tumse Pyar Karti Hun?”
Lalu: “Lo Kar Lo Bar, Angreji Mein Ek Sawal Ka
Puch Liya, Pagli Fida Hi Ho Gayi Humpar“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Batao Zamin Or Chand Ka Apas Me Kya Rishta He
Pathan: Bhai Behn Ka
Techer: Wo Ksy?
Pathan: Q K Log Chand Ko Mamu
Or Zmeen Ko Maa Khty Hen.
“Geo Pathan”
by Pak101.com (few years ago!)
Agr ap mujhe phool dena chahte ho to gobhi ka phool dena
ap k pyar ka bi izhar ho jae ga ,
humara salan bi tayar ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)
Girl 2 anothr Girl:
U r so Beautiful
Other Girl
Thank u
u r also very atrctv
.
Now
Boy 2 Anothr Boy:
u r luking Handsome
2nd Boy:
paen da RISHTA de dy fer
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Meine Uss Ladki Ke Liye Cigarette Peena Chod Diya,
Bar Mein Jaana Bhi Chod Diya,
Jua Khelna Bhi Chod Diya,
Dost: To Phir Uss Ladki Se Shaadi Kyun Nahi Kar Leta?
Ab Yaar Itna Sudhar Gaya Hoon Sochta Hoon Doosri Hee Pata Loon..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar 300 phatan ship mein travel kar rahay the
lakin sare k sare mar gayeee
kaise?
nothing serious
ship bich mein kharab ho gai
tu dhaka denay neachey uttar gayeeeeee
by Pak101.com (few years ago!)
1 day God askd me if u hv 2 choose b/w Luv & Frndshp whum u will choose??
& i just lukd at my frnds nd said-"salo ab to Ladki chunne do"
by Pak101.com (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Damadji pehli baar sasural gaye.¿Gaon walo se puchha . .
Yahan koi enjoy karne ki cheez hai ? Gaon wale bole nahi babu . . ¿Ek thi wo bhi aap le gaye...
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.
Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)