Doctor Se Shaadi
Husband Before Operation: Suno agar operation mein mujhe kuch hua to tum us doctor se hi shaadi kar lena.
Wife: Aap aise kyu bol rahe ho ?
Husband: Kyunki is doctor se badla lene ka doosra tareeka nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Once Laloo was coming out of airport.
As there was huge rush the security guard told
Laloo “WAIT SIR“…
For which Laloo replied “65Kgs” and moved on…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hn us ka naam yaad nahi aaraha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor ne aik pagal se poocha:
Tum chat se kyu latak rahe ho?
Pagal: Main aik bulb hoon...
Doctor: Tum jal kyu nahi rahe?
Pagal:
Bewakof...!!
Ye Pakistan Hai,
Light Gai Hui Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar ek judge ne RAJNIKANT ko crime karte hue dekh liya.
.
.
.
.
Tabse kanoon andha ho gya.
by Pak101.com (few years ago!)
Gabar: ye haat mujhe dede thakur.
Thakur: tere pas do haat to hai hi, do aur leke kya shera vali mata banega...
by Pak101.com (few years ago!)
Krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Zameen par rehne wali janwer bacche deti hai, Hawa mein urne wali andey deti hai!
Woh konsi cheez hai jo hawa mai bhi urti hai or bacche bhi deti hai??
Student: “Air Hostess!”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi...
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada.
.
.
Dil tor kar chala gaya..
KUTTA KAMINA HARAMZADA.. ;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'Bacha peida hotay hi cheekha: Mujhay kuch nazar nhi aa raha, Mein andha houn..,....'
by Mazhar Khan (few years ago!)