Sardar piza lene
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 881 views
Similar Jokes
pathan girl friend ko ghar le gaya,
sab darwaze khirkiyan band kardin,
parde gira diye light off kar k us k pass aya aur kaha
dekho humara watch main light jalta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Karan Johar bar me Beer peene aaya..
9 bottle peene ke baad,
Waiter :Aap ko chadhti kyu nahi?
Karan :"Main mard hoon"
Waiter: Chadh gayi saale ko...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat Doctor Say: Mera Ye 7 Saal Ka Bacha Wesay Tou Theek Ha,
Mgr Mujhay Lagta Ha K Is Ki Chichi Zara Choti Ha..
Doctor Bachay Ko Chek Kar K Fikar Ki Koi Bat Nhi Ha,
Ap Bas Is Ko Rozana Tiger Biscuits Khilaya Karain,
Ye Masla Hal Ho Jaye Ga…
Agli Subha Nashtay Ki Table Par
12 Boxes Tiger Biscuits Daikh Kar Bacha Khushi Say:
Wowwwww Itnay Saray Biscuits..
Aurat: Khabardar Jo In Ko Haath Bhi Lagaya Tou,
In Main Say Sirf Aik Tumhara Ha Our Baqi Tumharay Papa K Liye Hain… :O :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:
Aadmi: Q Maar Rahy Ho?
Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,
TUM BAAP BAN GAYE HO.
Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sister to Brother:-
What Are You Going To Gift Grandma On Her Birthday?
Bro: A Football
Sis: But Grandma Does Not Play.
Bro: On My Birthday She Gave Me Bhagvat Gita.!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan TV par bomb rakh kar Pakistan Final match dekh raha tha
.
Bewi ne pocha: Yai kis lie
.
Pathan: Agar yai haar gayi tu pori team ko bomb se ura donga.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Manager: “Do you know anything about this fax-machine?”
Executive: “A little. What’s wrong sir?”
Manager: “Well, I sent a fax, and the recipient called back to say all she received was a blank page. I tried it again, and the same thing happened.”
Executive: “How did you load the sheet?”
Manager: “I didn’t want anyone else to read it by accident, so I folded it so only the recipient would open it and read it.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar G phone pe hans hans kr bat kr rahe thy.
Dost Bola: Kis se bat kar rahe ho?
SARDAR: BV se
Dost herat se: Itni khush mezaji
SARDAR: Tmhari jo hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar kesi larki ke ghar reshta mangny gia
.
Larki ke ghar walon ne kaha ke hamari baiti abhi parh rahi hai
.
Sardar: Koi bat nahi, mai 1 ghanta baad ajawonga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pappu Ne Ek Ladki Ko Ched Diya,
Ladki Boli: “Dam Hai To Kabhi Akele Mein Aake Mil”
Ab Bechara Pappu Ko Khud Samajh Nahi Aa Rahi Ki Isko Kya Samjhe
Dhamki? Ya Fir Chance
by Pak101.com (few years ago!)