Dave and Mary
Dave: I got this great new hearing aid the other day.
Mary: Are you wearing it now? Dave: Yup. Cost me four thousand dollars, but it's top of the line.
Mary: Wow! What kind is it?
Dave: Twelve-thirty.
by Pak101.com (few years ago!) / 1166 views
Similar Jokes
Baba-e-Qaum: Muhammad Ali Jinnah
Quaid-e-Millat: Liaquat Ali Khan
Madar-e-Millat: Fatima Jinnah
Aur Ab . . .
Bhabhi-e-Millat: Sania Mirza.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik faqeer shaikh k ghar aya aur kaha me Allah ka mehman hun mujhe roti du
shaikh ne faqeer ko pakra aur masjid chor kar kaha ye Allah ka ghar hai
by Sabir shah (few years ago!)
Ek sardar ne apni pencil horlicks ki bottle mein daal kar rakh diKyun….
Kyunki wo use Taller Stronger N Sharper banana chata tha.
`
by Pak101.com (few years ago!)
1 ldki ki death k baad uski frnd
usKE3 B¤YfrnD K pass gai oR boLi
kYa main uSKi jagah lE3 skTi hu
¿¿¿ SUPERb Answr . . . BF-mujhe
koi aitraZ nhi QABRISTAN WAlo
sE3 Puch l
by Pak101.com (few years ago!)
Fool Apney Bhai Se:
Tum Hamari Shadi Par Kya Khaas Kam Kry Ga?
Bhai: Hawai Firing To Sab Kartay Hain,
Hum Khud Kush Dhamaka Kary Ga...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor adhi raat ko uttha or bv se bola:
“main hospital ja raha hoon, hospital se fone aya hay, emrgency hAy.”
Bivi:”kisi ko to apni maut marnay diya karo”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sharabi DAARU se tang aa gaya
Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:
Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:
teri waja se mera ghar tabah hua 3rd tori
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ( to his son ) : Itne km marks? do thappad marne chayiye.......!
Santa's son : Haan papa.. chalo...mene us master ka ghr dekha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Girl Friend ki shadi main jaa k ye Ehsaas hua
Faraz
K Biryani achi ho to Mohabbat bhi pheki lgti hai
( ',')/
/)( de na Yar.
LL
by Mazhar Khan (few years ago!)