A Joke Only For Engineers Once A 'Con
A Joke Only For Engineers
Once A 'Constant' n 'e^x'
Were Standing, They Saw
A Derivative Coming From
Aside, Constant Ran Away
Saying 'Derivative' Will Kill
Me,Making Me Zero . The e^x
Said 'HaHaHa' Whether Its
Derivative Or Integral , It
Cannot Change Me,
Derivative Came Near Him
And Said
I m d/dy notd/dx ... =P =D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
A Boy Was Going With His Girl Friend
Friend Asked : Who Is She?
Boy : My Cousin.
The Frend Said: Last Year She Was My Cousin.! :D
by nadeem (few years ago!)
Santa: Bakri se door bhag raha tha
Banta: Bhag kyon rahe ho
Santa: Mere Papa ne kaha tha mere dimag me
bhoosa bhara hai, soch raha hun kahin ye kha na
jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne Ek Makkhi Pakdi Or Uske Pankh Todkar Bola.
Santa: “Udd Jaa Furrrrrrrr!”
Makkhi Nahi Udi…
Fir Bola.
Santa: “Ja Udd Ja Aur Baag Ja”
Makkhi Fir Nahi Udi…
Santa Sochte Hue: “Hmmm, Isse Prove Hua Ki, Agar Makhi Ke Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1
13
khayal
20
na aawey
tay
80
udaas ho
janday haan
100
20
nhi sakdy
Chalo
A
10
devo
Tusi
20
saanu
iina
E
yad
kardey O
Ya roz
32
band
kar k
100
janday
O.
A gall kisay 9
20
na 10 daveen k
13 mera 7 hamesha rahaway ga
Q
k
A DIL 20
Tera
tey
80
20 tere
I MIS U DIL K 7
Hum 2,9,1,7. .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband: Ary Munne ko Samjhao, Zid Kar raha hai K
Gadhe Per Bethunga.
Wife: To kya Hua Bacha He to Hai, Zara si Dair ke Liye Peeth Pe Bitha Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,
SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai
PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife subah husband ko namaz k liay jagati hai.
Husband: yaar sonay do qaza parh longa.
Wife: Shariat namaz ki qaza ki ijazat nahi deti.
Husband: Shariat 4 shadion ki ijazat bhi to deti hai.
Wife: So jao, so jao, Allah pak bara Ghafoor ur Rahim hai. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut
achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye
chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MALOOM HAI AAP BOHUT BUSY HO.
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
.
.
.
.
.
.
ISS LIYE KUCH NAHI LIKHA WaRNa AAP KO PARHNA PARTA!..
by Mazhar Khan (few years ago!)