Ek baar Santa kahain jaa raha
Ek baar Santa kahain jaa raha ki ek diwar par padha
"Padhne wala Gadha"
Santa ko bohat ghussa aya, usne mita kar likh diya!
"Likhne wala Gadha"
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??â€
Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Every man needs a beautiful wife, intelligent wife, caring wife, loving wife, sexy wife, adjusting & cooperative wife, but it’s sad that law allows only one wife.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: beti Tum Mujhe pehale papa kehti thi, Ab DAD kehti ho? Kya wajah hai
Beti: C dad, papa Kehne se Lipstick Kharab ho jati hai
to dad kahti hu.
by Pak101.com (few years ago!)
2 aurton ko 20 saal ki saza mili 20 saal ek sath jail me guzaar kar jab dono riha hui to dono ne muskurate hue kaha
Chalo ab baqi batein ghar phnch kr krte he :P
by Pak101.com (few years ago!)
Santa mango juice ka glaas le kar baitha tha
Banta aaya aur fataak se juice pee gaya.
Santa – Meri to yaar kismat hi kharab hai. Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi, ghar me chori ho gayi, nalke me
paani nahi, ghar me light nahi.
Aab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha
aur wo bhi tu pee gaya saale!
by Pak101.com (few years ago!)
A chines couple
Mr Hua & Mrs Hua
Got twin babies aftr mariage
... Dey named thm
Jo-Hua' ' So-Hua'
Nxt year they Got 1 black baby.
Dey namd him,
"Ye-Kia-Hua",,
by Pak101.com (few years ago!)
How was your blind date ? " a college student
asked her roommate.
" Terrible ! " the roommate answered. " He showed
up in his 1932 Rolls Royce".
" Wow! That's a very expensive car. What 's so bad
about that ? "
"He was the original owner."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bv doctor se,mere shohar ko sotey mein bolne ki bimaari hai mein unhain kya doon,
Doctr,-Aap unhein jaagty mein bolne ka moqa dein . . !
by Abdul Sami (few years ago!)
Classic Insult..
1 larka scooty se ja rha tha
toh uska tyre
Bhains k gobar k beech mai se nikal gya..
paas mai kuch larkiya khadi thi
or os larke ko boli hpy bday to U..
.
.
.
.
Boy-wish krne se kaam nhi chalega,
Cake toh khana hee parega..:P :O :D
hahahahahahaha
Bor rock grls shokd
by Pak101.com (few years ago!)