Ek Tha Tiger
Kya time aa gaya hai..
Boys ke liye film bani to
” Ek Tha Tiger” =)
.
.
.
.
.
.
.
Girls ka number aaya to
“Ek thi daayan” =P
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1051 views
Similar Jokes
f ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I'll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: "impossible" shabd mere dictionary mein
nahi hai
Banta: arey yaar, ab bataake kyaa faayda.
dictionary lete samay check karlenaa thaa na
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Drinkers Gang- Aaj tab tak piyenge jab tak wo samne wale 3 ped 6 nhi dikhte
.
.
.
.
Bar owner-bas kro kamino, samne 1 hi ped hai.
Ab kya jungle
banaoge :-D :P
by Pak101.com (few years ago!)
3rd Patni-Aapki 1st Wife Kaise Mari
Pati-Zeher Khane Se
Patni-Aur 2nd
Pati-Use Goli Marni Padi
Patni-Q?
Pati-QKi, Wo Zeher Nahi Kha Rahi Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: begum khana tayar nahi hua abhi?
Begum: nahi g,thori dair baqi ha.
Husband: theek ha mein bahar se kha leta hon.
Begum: bas 5 mint ruk jaen.
Husband:5 mint mein khana tayar ho jaega?
Begum: nahi mein tayar ho jaungi.
by Pak101.com (few years ago!)
U have Subscribed Kanjoosi Package Successfully. U can Enjoy saving of Msgs. Your Subscrption Kanjoosi is Valid Untill. ALLAH give U Taufeeq to send Me sms. Thanks for using Kanjoosi package. “Kanjoos” TUM HI TO HO..
by haleema sadia (few years ago!)
Girl Kisses A Boy On The Face And The Boy Gets A Mark Of Her Lipstick Ladka:Ye Kya Kiya
Ladki:Kuch Achchha Krne Me Dag Lage To DAAG To ACCHE He
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji got a SMS from his girl friend: I MISS YOU?
Socho sardarji ne kya reply diya
.
.
... .
.
.
.
I Mr. You?
by Pak101.com (few years ago!)
A baby monkey asks his father, Father why r we so ugly?
The father says to him, don’t take stress my son
u should see the one who is reading this!!
by Pak101.com (few years ago!)
Modern Day Break Up..
Gal: I Wanna Break Up With U..
Boy: Why??
Gal: Bcoz U Didnt Comment On My Pic On FACEBOOK!!!
by Raju (few years ago!)