Boyfriend: Main Tumhe Kab Call karun???

Boyfriend: Main Tumhe Kab Call karun???
Girlfriend: Jab Tum Chaho Tab.. :D

BF: Kal Main ne Call kiya tha..!! GF: Acha.. Par Utni jaldi nehi uthti Main.

... BF: Hmm.. To Main kal 11 Baje Call Karunga ?!
GF: Nahi, tab to Papa Ghar pehonge..

BF: To 3 Baje Call Karta hoon..
GF: Nahi, tab to Lunch ka Time hoga Na..

BF: To phir 5 Baje???
GF: Nahi, Tab to favorite Serial dekh rahi Hungi..

BF: To Raat ko Call karuga..??
GF: Nahi, Raat ko sab Waapas Ghar hote Hain..

BF: To Main Aakhir Call kab karun ???
GF: Jab Tum Chaho Tab.. :P

by Pak101.com (few years ago!) / 1180 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pappu In Lift

pappu In Lift.. Girl : Mehnga Perfume Laga K Lift Me Ayi, Or pappu Ko Akad K Boli Cobra Perfume, Rs.6000..:)
.
2nd Girl Ayi : Jasmeen
Perfume"rs.7000 ­ .. :)
.
Achanak Lift Ruk Gayi Or Khuch
Smell Aayi
.
Dono Ladkiyon Ne Apna Naak Pakda Or pappu Ko Dekhne Lagi... :
.
pappu With Smile:- "Muli" 14 Rupey
Kilo.....
.
pappu Madhosh Ladkiya Behosh.

by Pak101.com (few years ago!)
zeenat

Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...

Dulhan:
Sharma k...
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek aadmi bada dukhi tha!

Ek aadmi bada dukhi tha!

Ek dost ne uss se poocha, “Kyu, tension mein ho.”

Aadmi: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar, s death

Sardar ki maut bijli girnay say hui
par uski laash muskuratay hue mili
baghwan ne pucha aisa kyun?
toh sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya
ae”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha: . Jes

Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:

.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar in Train

Sardar in Train T.T:Ticket dikhao
Sardar: Ae ley

T.T:Ye to purani Ticket hy

Sardar: Te Mama!
Train keri Applied 4 aye

by Pak101.com (few years ago!)
Examiner taking practical of sardar

In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name

by Mohammad Ali (few years ago!)
What is name of ur car

Sardar : What is the name of your car?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti
hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Totaa And Ferrari Ki Takkar

Ek baar ek Totaa (Bole to Parrot) Ud raha tha full speed par.

Uske saamne achanak full speed mein ek Ferrari aa rahi thi, dono ki takkar hui...

Totaa behosh hoga ya, raste mein ek bhikari tha usne Totaa ko uthaya aur ghar le gaya.

Usko marham lagaya aur pinjare mein rakh diya.

Jab Totaa ko hosh aaya, usne apne aap ko pinjare mein dekha.

Aur bola, Aalia JAIL . Woh Ferrari ka driver mar gaya kya

by Pak101.com (few years ago!)
Boy friend to his Girl friend

Boy friend to his Girl friend:
"darling mere kaan main kuch garam sa
kuch naram sa, kuch namkin sa
kuch mitha sa kaho na"
Girl friend sharmate hue: " HALWA PORI"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook