I sent them 2 her Dad….
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 830 views
Similar Jokes
Pathan docter se :sunai deta hai kuch nazar nahein aata.
Docter:aisa kab hota hai?
Pathan: phone karte waqt.
by Ramzankhan (few years ago!)
Mr. Anderson: I am very lucky. When I talk with my wife, she always bows her head.
Mr. Smith: Why?
Mr. Anderson: Because she is taller than me.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k
humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie
Nokrani hi Nhi Hai.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Blonde: "What does IDK stand for?"
Brunette: "I don’t know."
Blonde: "OMG, nobody does!"
by Mazhar Khan (few years ago!)
GF-Mai Kisi Or Se shadi kar rahi hu Muje Bhul Jao BF-Na Tere Aane ki khushi Na tere jane ka Gum Ja Behan Ja Aj Se Tera Kissa Bhi Khatm -
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi ne conductor se pucha: Aap kitne ghante bus me rehte ho?
Jawab : 24 hours. Wo kaise?
Jawab Mila : 8 ghante city bus me
baaki 16 ghante biwi ke “BASME”!
by Pak101.com (few years ago!)
Wo mujhe kehte hai tumein janant bana don gi par banani us ko daal bi nai aati
by Sabir shah (few years ago!)
Wife Husband Se : Woh dekho ladka mujhe smile de raha hai....
Husband : Smile nahi de raha jab maine tmhe pehli baar dekha tha to mere bhi hansi nikal gaye thii....
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ishq k Jazbat Ko Khudkashi Karni Pari
Panchiyon Ko Par Jala K Roshni Karni Pari
Ek Bachi Ki Bewafai Ko Bhulane K Liye
Jane Kitni Bachiyun Se Dosti Karni Pari. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Agar “Dil” ko aanda(egg) kehtey
to indian films k naam aisay hote
Hum Aanda de chuke sanam,
Yeh aanda aapka huwa,
Hum aap k aanday main rehte hain,
Aandy waale Bread le jayienge…
by Tanveer Hussain (few years ago!)