Master: Mein tenu kutte te essay
Master: Mein tenu kutte te essay likhan nu
keha si, Likh ke kyu nahi liyanda ?
Santa: Ki karda master g,
jidan he mein kutte te Pen rakhia oh paj geya!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..
Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi..
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Gandhiji DON hote to kahete- Humare sir par bal ane ka intezar to 11 Dukano k hajaam kar rahe hai, par wo nahi jane k bal k aana mushkil hi nahi namumkin hai
by Pak101.com (few years ago!)
Some 1 Wrote 2 Sardar
Agr Tum Zaheen Ho To Rs 100 Bhejo Hoshyar Ho To 200
Agr Dono Ho To 300 Bhejo
Sardar Sent Rs600 N Wrote
Oey Main Sabka Baap Hon
by Pak101.com (few years ago!)
Husband From Wife:
Did U Have Any Boy Friend Before Marriage?
Wife Silent
Husband:Main Is Khamoshi Ko Kya Samjhoo? Wife:Abey Ginne To De..?
by Pak101.com (few years ago!)
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar to Son: Ja Puttar ek glass pani le ke aa
Son: Sorry abba mai nahi ja sakda
2nd Son: Abba ae te hai e chawal, to aap le ke aa
by Jawad Ali Abbasi (few years ago!)
Teacher: What is Common between Buddha, Jesus, Mahavira and Guru Nanak?
Santa: All of them were Born on Government Holidays.
by Pak101.com (few years ago!)
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
Wah wah wah..
Mere Ghar Ki Chhat Par
Aagaye Hain Badal,
.
.
.
Ye Message Faltoo Hai, Mat Parho Pagal!=P:)
by Abdul Sami (few years ago!)
Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....
by Mazhar Khan (few years ago!)