HEIGHT OF LAZINESS
HEIGHT OF LAZINESS:
Boy: Papa 1 glass pani de do
papa: khud le lo.
BOY: plz de do na
Papa: Ab manga to thapar maronga.
Boy : Thapr marne aao to pani lete aana
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 885 views
Similar Jokes
raat ke andhere main jab sab soo gye the,aik chor ghar main dakhil hoa,etafak se aik chote bache ki ankh khol gai. chor: “khabardar,agar chekhe to goli khani pare gi”. Bacha: “masomiat se jee main chocolate khata hun”.
by Abdul Basit (few years ago!)
Sardar:Eik Wari Me Chota ja Hunda Ce Me Minar-e-Pakistan to Dig Gya Ce
2ndSardar:Fir Mar Gya C k Bch Gya C?
Sardar:Menu ki pata Me te Chota Jya Hunda c.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: Aaj Ka Paper Aasaan Tha Ya Mushkil
Ravi: Padne Me To Aasaan Tha, Par Karne Me Mushkil.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik kudi class vich bohot late aayi.
Master: Tu late kiyon aai?
Kudi: Masterji ik munda mera picha kar riha c.
Master: Par biba, tu late kyon hoi?
Kudi: Masterji, oh munda bohot holi holi chal riha c.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Razzi (few years ago!)
Bhikhari propose to a Girl....
Bhikhari propose to a Girl....
DO YOU LOVE ME ?
Girl- Shakal dekhi he apni, isse
acha to me suicide kerlu ...
Bhikhari- Kambaqt mar jaegi per kisi garib k kam nahi ayegi....
by Pak101.com (few years ago!)
Dunia me 3 jandaar aise hain jin ko sardi. Nai lagti
;1.bafani reech
2.penguin
3.wo khawaten jo shadi attand karne ja rahi hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Biwi Essay-
Biwi ek faltu Musibat Hai
Jo Rasoyi me Paayi jati Hai
Iska Poshtik Aahar Pati ka Bheja Hai
Ye Pani se Zyada Pati Ka Khoon Piti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Malkin:Tu 3 Din Kam Pe Q Ni Ayi
Kamwali:Maine FaceBook P Status Update Kr Diya
Tha
K Mai Gao Ja Rahi Hu Sahab Ne Comment B Kiya
HAVE A SAFE TRIP
by Tanveer Hussain (few years ago!)