Kam per kiun nhi aye
Malkin:Tu 3 Din Kam Pe Q Ni Ayi
Kamwali:Maine FaceBook P Status Update Kr Diya
Tha
K Mai Gao Ja Rahi Hu Sahab Ne Comment B Kiya
HAVE A SAFE TRIP
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mrs. Santa Don't Like To Eat Green Grass But,
Mr. Santa Likes.. Why??? . . . . . . .
Because, Santa Is A Guy !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,
Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,
Dard hai to zandu balm hai aur
Zandu balm hai to munni badnaam hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?
Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Santa: Bakri se door bhag raha tha
Banta: Bhag kyon rahe ho
Santa: Mere Papa ne kaha tha mere dimag me bhoosa bhara hai, soch raha hun kahin ye kha na jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik to Santa: Tu to kehta tha ke tu thakta nahi hai. Aaj fir tu sota hua paya gaya hai.
Funny Santa: Mere na thakne ka yahi to raaz hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek ladka fail hua to uske papa ne kaha-
.
..
.
.
dekh-dekh us ladki ko dekh wo
tumhare sath padhti hai,
.
.
.
.
.
1st aayi hai.
.
.
.
.
.
.
Boy- dekh-dekh kya dekh
.
.
Usiko dekh-dekh ke to fail hua hoon.. :p
by Mazhar Khan (few years ago!)