hansne ki aawaz
Banta:-santa tere ghar se mujhe hamesha hansne ki aawaz aati rahti hai.
Santa:-are yaar, meri biwi jab mujhe joote se marti hai, agar mujhe lag jaata hai to who hansti hai aur agar nahin lagta to main hansta hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Frog: Tumhare paas dimaag nahin hai.
Blonde: Hai.
Frog: Nahin hai.
Blonde: Hai.
Frog: Nahin hai (& jumps into a well.)
Blonde: Isme suicide karne waali kya baat thi?
by Pak101.com (few years ago!)
Height of HOPE:
Sitting in Examination hall
Holding paper in hand
And saying to yourself
.
.
"Don't worry man, Exam will be postponed"
by inayat khan (few years ago!)
Circuit apun ko 1 Nurse se Pyar ho gayela hai,
luv Letter me kya Likhu
Circuit
Simple Bhai,Likhne ka
DEAR SISTER
I LOV U
MUNNA BHAI
by Pak101.com (few years ago!)
Malik pathan naukar se
Naukri pa kar tum bhaag tu naheen jao ge
Pathan naukar haath joor kar: jee naheen Ess se pehle main char saal aik hi jagha raha hoon
Malik: kahan par?
Pathan naukar: janab jail mein
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: tum khaana bahut achchi banaati ho
Wife: tum jitna bhi maska lagaao, khaana tumhe hee banaanaa padega
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Apko Afsos Hy K Apki Life
Main Apka Koi Intazar
Karne Wala Nahi Hai.
.
To 1 Kam Karen,
30 Mint K Leye
Bathroom Main Ja Kar
Beth jayen.
.
.
.
Koi Na KOi Bahir Intazar Zaroor Karyga.
(“,)
<)(>
/ \_
O Nikal Nahi To Meri Nikal Jay Gi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
4 Pathan Janazay ko Tezi se le kar
Qabron k Ooper se Guzar Rahe Thay:
Aadmi: Oye Sharam Karo! Neechay Laashain Hain.
Pathan: To Ooper Konsa Humne VCR Uthaya huwa hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: How can one person make so many stupid mistakes in one day?
Banta: simple! I get up early.
by Pak101.com (few years ago!)
Jaanwaro Ki Khasiyat.
Bandar: “Inteligent”
Dog: “Wafadaar”
Aap Plz Ab Aage Na Padhna,
Maan Jao,
Please Mat Padho Na,
Yaar Maan Bhi Ja Na
Gadha: Wahi Karta Hai Jis Kam Ko Mana Karo
by Pak101.com (few years ago!)