A person to sardar:
A person to sardar: agr aik hathi sui k sorakh se guzr rha ho to uasy rokne k lye kya krna chahye?.
sardar: uski dump e girah laga do phans jae ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 833 views
Similar Jokes
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend
everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The shortest relation in life is between 'Student and Books'.
They get committed couple of days before exams;
And after exams - they break up!
by lescol (few years ago!)
Sardar: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr laati bhi na tootey
.
Pathan: Jooty se mar do
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Main bv me zabrdasat larai k bad bv dua mangti hai:ya Allah agr qasoor in ka hai to in ko maar de aur agr qasoor mera hai to mujhe bewaaah kar de
by Sabir shah (few years ago!)
A stupid man goes 2 Gulabo's home and knocks the door.
Gulabo: kon?
Stupid man:Main!
Gulabo:Main kon??
Stupid man: Tu gulabo, hor kon!!
by Pak101.com (few years ago!)
1girl fansi laga kar suicide kar rhi
thi
Santa ne window se dekha,
Socho santa kya bola hoga?
... .......
.
.
.
.
Sirf latkne se height nhi
badhegi,mummy ko bolo complan
pilaye
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Raat Mein Sharab Pee Kar Ghar Aaya, Aur Sote-Sote
Bhagwan Ko Pyara Ho Gaya.
Upar Jakar Usne Bhagwan Se Jeene Ka Dusra Chance Maanga,
Bhagwan Ne Use Murgi Bana Kar Wapis Bhej Diya.
Murgi Ban Kar Usne Ek Anda Diya, Jaise Hi Usne Ande Ko Dekha To Uske Hosh Udd Gaye, Anda Sone Ka Tha.
Khushi Mein Usne Ek Aur Anda Diya, Aur Jaise Hi Wo Teesra Anda Dene Laga, Uske Sar Pe Kisi Ne Joota Maara.
Aur Jab Usne Aankhein Kholi To Usne Dekha Biwi Chilla Rahi Thi.
“Uth Jaa Saale, Bistar Pe Potty Kiye Jaa Raha Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy wished to girl before exam: Hey all the best
Girl wished: All the best to you too
But girl scored 80 marks & boy failed
by Pak101.com (few years ago!)
Kya aapko marne ke baad bhi ladko/ladkiyon ko line maarni hai??……………
“DONATE YOUR EYES”
Ek aache message ko kaise-kaise batana pad raha hai..Kalyug hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: I want to marry a smart woman, a good woman, a woman who will make me happy!
Santa: Make up your mind.
by Pak101.com (few years ago!)