Santa- arz kiya hai..
Santa- arz kiya hai........
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi,
Maine usko itne khat likhe ki
... ..
..
..
..
woh postman ke saath bhag
gayi..
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
Maa Bete Se-Uth Jaa Kmbakhat
Dekh Suraj Kab Ka Nikal aya Hai.
Beta-To Kya Hua Mamma
Wo Sota Bhi To Mujhse Pehle hai.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Dr:ap k shohar theak ho sakte hain agr ap un k sath larai jagra na karo.
Husband:kia kaha hai dr. ne
wife:tm la ilag ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se mobile nikala or baat kr k bahir aa gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas mobile tha to aap PCO main kyun gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO se phone karo ge to paise kam lagain ge :-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Angrejo Ka 1 Month Ka Festival Chal Raha Tha Jismein Wo Non-Veg Nahi Khate.
Unke Mohalle Mein Santa Rahta Tha Jo Daily Chicken Banakar Khata Tha.
Chiken Ki Khushboo Se Preshan Hokar Angrezo Ne Paadri Se Shikayat Ki.
Paadri Ne Santa Ko Bulaya Aur Samjhaya Ke Tum Christian Dharm Savikaar Kar Lo.
Santa Maan Gaya.
To Paadri Ne Santa Par Holy Water Chhidakte Hue Kaha: “You Born As A Sikh Now You Are A Christian”
Next Day Phir Santa Ke Ghar Se Chiken Ki Khushboo Aayi To Sab Angrej Uske Ghar Gaye To Dekha
Santa Chiken Par Holy Water Chhidak Raha Tha Aur Kah Raha Tha
Santa: “You Born As A Chicken But Now You Are Potato“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Agar tum mere pati hote to main tumhari coffee mein zeher mila deti!
Boy: Aur agar tum meri wife hoti to main vo coffee zarur pi leta.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Apne Kandhey Pe
Tota Bithaey Ja Raha Tha
1 Admi Ne Pucha:
Ye Konsa Janwar Hai?
Tota Bola: Pathan Hai Sala…
by Pak101.com (few years ago!)
Captain of Military: Naujawano aage bado;
Santa aage nahi bada;
Captain: tum aage kyu nahi bade?
Santa: Apne kaha 9 jawano aage bado, mein 10ve
num pe
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ney ghar
say airport enquiry call ki aur poochha.
Madam punjab say AMERICA tak ka kitna saffar hay?
Receptionist.
One second sir
Sardar
Ok thanks
by Pak101.com (few years ago!)
Larkian aik dosre ko gift karti hain flower,perfume,necklese,
larkay ek dosry ko karte hain ye lo bachi ka number mera mat btana
by Sabir shah (few years ago!)