CONGRATULATIONXX!!!!!!!!! PAK
CONGRATULATIONXX!!!!!!!!! PAK won 2 Gold medalx in OLYMPICX,
Game includes
1:- cham cham :)
2:- Burf pani :D ;D
by Pak101.com (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Sardar To His Frend:
Yar Meri Bv Pani Se Bohat
Darti Hai
Friend: Acha Wo Kese?
Sardar:Kal Main Ghar Gaya To Wo
Bathtube Main B Securityguard K Sath Bethi Hui Thi
by Pak101.com (few years ago!)
A Pathan teacher gives dictation test to students,
Last bench students:
We are not able to hear you SIR,
Pathan : "OK I'LL WRITE ON THE BOARD .,..,..,..,!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Tujhko Kya Bhejon?
Barish Ki Pehli Boond?
Aasman Ka Sab se Roshan Tara?
Shakh Pe Khila Surkh Gulab?
Muthi Main Qaid Ik Jugnu?
Honton Pe Saji Ek Khuahish?
Ya Aankhon Ka Ik Khuaab?
Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Jis admi ko sunayi na de, Usey English mai kia kahengy?
.
Pathan Student: Jo marzi kah do, usko konsa sunayi daita hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa: Why Americans stop printing stamps with photo of Pamela Anderson?
Banta: Coz people started licking the wrong side of it for pasting them on the envelopes.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GirlFrind
Promise Karo K Mujhe Kbhi Tuch oR Kis K Liye Majboor Nhi Kro gy
BoyFrind
Behn Phir Tu Ghar Ja
Meri bi Namaz ka waqt ho raha hy...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl: “Which Laptop Do You Have?”
Boy: “Dell XPS15, i7 Processor, 2.2 Ghz, LED Display, 4GB Ram, 1TB Hard Disk And 2GB Nvdia Grafics Card And Which 1 You Have?”
Girl: “Pink One“
by Pak101.com (few years ago!)
eacher:
wo kon si Aurat hai jisay her waqat pata hota hai k
mera shohar kahan hai?
.
.
.
Sardar:
Bewa Aurat,
by Pak101.com (few years ago!)
Woh kya cheez hai jo haathi
jitni badi hai magar uska
wazan kuch nahi hota.? .
.
.
... ... ... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nhi pata ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans: Haathi ka saya............. :p lolz
by Pak101.com (few years ago!)