Suiside Karne Ke Tarike Wali Book
Ek Aadmi Library Ja Ker Puchhta Hai
Aadmi: “Sucide Karne Ke Tarike Wali Book Hai Kya?”
Librarian Ne Use Ghoor Ker Dekha Aur Puchha: “Wapas Karne Kaun Aayega? Saale“
by Pak101.com (few years ago!) / 1192 views
Similar Jokes
English Teacher: “One cute and young girl is walking on the road.” Change this into an punjabi exclamatory sentence.
Sardar student:- “Oye,pataka !”
by Mohammad Ali (few years ago!)
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi mein khana khula...
Santa ko plate nahi mili..
Santa apni jholi mein khana dalne laga..
Logon ne poocha Ye Kya..
Santa: Daagh To Chala Jaye Ga...
Ye Waqt Phir Nahi Aaye Ga...
by Pak101.com (few years ago!)
Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik Pagal Dosray Pagal Say:
Tum Kis Din Paida Howay?
Dosra Pagal: Itwar Ko.
Pehla Pagal: Tum Mujay Pagal Bana Rahay Ho Itwar Ko To Choti Hoti Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:kal raat tum neend main mujhe gaaliya de rahe the.
Husband:Tumhe galat fehmi hui hai.
Wife: kaisi galat fehmi?
Husband: Yehi k main soya hua tha
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Admi talwar liye Masjid men gya or awaz di: Ap men koi Sacha Muslman hy ?
1 buzurg bolay: Main hun Admi buzurg ko bahir le gya or
unke qadmon men Bakra zibah kiya Phir Masjid men gya,
talwar se khoon tapak raha tha, log ghabra gaye Wo Bola:
Aur koi Sacha Muslman hy ?
Kisi ne Awaz lagayi: Molvi sahib hen
Molvi ghusay se bola: Bakwas kr raha hy Kamina:
Main tu elaan krwane aya tha k Cable nahi aa rahi parson se.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl- Nice mobile, where did u buy?
Boy- I won dis in a running race.
Girl- How many people participated?
Boy- MOBILE OWNER, POLICE and ME.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai, ki devan?
Banta: Gold ring de de.
Santa: Koi vadi cheez das yaar.
Banta: Tan fer MRF da tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Socho…!
Hum Har Roz kitne Fazool SmS karte Hain..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj 1 Aur Sahi ;-) :)
by Mazhar Khan (few years ago!)