pathan fractured!

Pathan 2 Doctor:
Poray Jism Main Kaheen Bhe Ungli Lagaon
To Bohat Dard Hota Hai.

Doctor:
Suggested Full Body XRay
When He Checked XRay ,
He Found Frecture In His Ungli.

by Abdul Hannan (few years ago!) / 1065 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

ek aadmi ne

Sardar: Raat mujhe ek aadmi ne chaku dikhakar loot liya. Friend:Lekin tere pas to hamesha Gun hoti hai. Sardar:Wo maine chupa di thi, warna wo bhi chori ho jati.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Beta tumne college me

father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.
1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana

by Pak101.com (few years ago!)
Manager: hamaare bank

Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.

customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do

by Pak101.com (few years ago!)
friendship among men and women

Friendship among Men & Women

"Friendship among Men"

A woman didnt come home at night

Next day she told her husband

"Mai apni saheli k ghr ruk gai thi"

Man called wife's 10 best friends

None of them knew anything bout it

Now
"Friendship among Men"

A man didnt come home at night

Next day he told his wife
"Mai dost k ghr so gya tha"

Wife called her husband's 10 best friends.

8 of them said, "JI WO RAT MERY PAS HI THA" and 2 claimed,

.
.

"BHABI WO SOYA HUA HAI KAHAIN TO JAGA DU!"

by Abdul Hannan (few years ago!)
Aur Dekh Apni Maa Nu

Kisi ka Accident dekne pr Expressions in

U.S.A :- Oh My God!

Arrbi :- O La La

Australia :- Got a Hit

Paris:- oh shit

London:- oh No,

Indian.. Ram ram.

PAk:- Oo vajeya e anni da.

Hor vekh apni maa nu mur mur kay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Funny tense

Teacher:ye kon sa tense hai?
Pakisan or india me corruption khatam ho jae ga.
Student:future impossible tense.

by Sabir shah (few years ago!)
2 cockroach ICU Me

?2 cockroach ICU Me ek dusre k bagal me admit the..

1st- Kisne maara?

2nd- Arey koi nhi, 1 ladki mujhe dekh k itna chillayi k heart attack aa gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Barish

Dunya me jub bhi barish hoti hy to Awazain aati hain:

"What a Romantic Weather"

Or Pakistan main jub barish hoti hy to Awaz aati hy:

1:Utho mundiyo manji ander Kroo...
2:Motor Ty tasla Rakh be hidetiya.
3:toori pij gai sari bsharmo.
4:Bakri andar karo lantio.
5:Oay Dekh pernaly wgdy k nai.
6:Baalan da ty kisay nu yad v ni, hun kha liya khy ty suwah...:)

by lescol (few years ago!)
One Miss Call

Pathan:
Miss Apne Kal Mujhe Call Q Ki Thui
Kya Kaam Tha Mujh Se??

Teacher: Main Ne To Koi Call Nhn Ki

Pathan: To Phir Mere Mobile Pe
Kyun Likha Tha 1 Miss Call!!

by Pak101.com (few years ago!)
main to gareeb hun

aik gareb admi kahen jar aha tha ke is ki takkar aik amir admi ke sath hoi,
Amir admi gusse se: “kyat um andhe ho”,

Gareeb admi masomiat se bola: “”.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook