pathan fractured!
Pathan 2 Doctor:
Poray Jism Main Kaheen Bhe Ungli Lagaon
To Bohat Dard Hota Hai.
Doctor:
Suggested Full Body XRay
When He Checked XRay ,
He Found Frecture In His Ungli.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Sardar: Raat mujhe ek aadmi ne chaku dikhakar loot liya. Friend:Lekin tere pas to hamesha Gun hoti hai. Sardar:Wo maine chupa di thi, warna wo bhi chori ho jati.
by Mohammad Ali (few years ago!)
father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.
1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Pak101.com (few years ago!)
Friendship among Men & Women
"Friendship among Men"
A woman didnt come home at night
Next day she told her husband
"Mai apni saheli k ghr ruk gai thi"
Man called wife's 10 best friends
None of them knew anything bout it
Now
"Friendship among Men"
A man didnt come home at night
Next day he told his wife
"Mai dost k ghr so gya tha"
Wife called her husband's 10 best friends.
8 of them said, "JI WO RAT MERY PAS HI THA" and 2 claimed,
.
.
"BHABI WO SOYA HUA HAI KAHAIN TO JAGA DU!"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:ye kon sa tense hai?
Pakisan or india me corruption khatam ho jae ga.
Student:future impossible tense.
by Sabir shah (few years ago!)
?2 cockroach ICU Me ek dusre k bagal me admit the..
1st- Kisne maara?
2nd- Arey koi nhi, 1 ladki mujhe dekh k itna chillayi k heart attack aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Dunya me jub bhi barish hoti hy to Awazain aati hain:
"What a Romantic Weather"
Or Pakistan main jub barish hoti hy to Awaz aati hy:
1:Utho mundiyo manji ander Kroo...
2:Motor Ty tasla Rakh be hidetiya.
3:toori pij gai sari bsharmo.
4:Bakri andar karo lantio.
5:Oay Dekh pernaly wgdy k nai.
6:Baalan da ty kisay nu yad v ni, hun kha liya khy ty suwah...:)
by lescol (few years ago!)
Pathan:
Miss Apne Kal Mujhe Call Q Ki Thui
Kya Kaam Tha Mujh Se??
Teacher: Main Ne To Koi Call Nhn Ki
Pathan: To Phir Mere Mobile Pe
Kyun Likha Tha 1 Miss Call!!
by Pak101.com (few years ago!)
aik gareb admi kahen jar aha tha ke is ki takkar aik amir admi ke sath hoi,
Amir admi gusse se: “kyat um andhe ho”,
Gareeb admi masomiat se bola: “”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)