I think that I'm a chicken
Psychiatrist: What's your problem?
Patient: I think I'm a chicken.
Psychiatrist: How long has this been going on?
Patient: Ever since I was an egg!
by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Hawai Jahaaz Tak Jane Ki Kya Jarurat Hai
Mar 29, 2008 Author: admin | Filed under: Latest Jokes
Sardar: Shirt K Liye Badhiya
Kapda Dikhana
Salesman: PLAIN Me Dikhau?
Sardar:Hawai Jahaaz Tak
Jane Ki Kya Jarurat Hai
Yahi Dikha Na
by Pak101.com (few years ago!)
Two men are playing golf one day. As they are about to start one of the holes, a funeral procession goes by on the road beside the course. One of the golfers, Harry, takes off his cap and stands with his cap to his chest, and waits for the entire procession to go by. He then puts his cap back on and proceeds to tee off. “Gee Harry, that was a very nice gesture on your part. It was very thoughtful and respectful of you to do that,” his friend says. “Well,” Harry replies, “I was married to her for 30 years, it was the least I could do.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Son: Papa Good News Hai.
Papa: Kya?
Son: Aapko yad hai aapne kaha tha k agar mai Exam mai Paas ho Jaun To mujhe 5000 denge.
Father: Haan
Son: Aapke 5000 bach gaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Australian Team:" Aise haar-
haar ke beijjati jheli nahi jaati
baba, kuch upay batao ??
.
.
.
Jadeja Baba:" bus 1-2 series ki
baat hai, sab theek ho jayega..
.
.
.
Australian:" Matlab, hum fir jitne lagenge, wow ??
.
.
.
Jadeja Baba:" Abey Haarne ki
aadat pad jayegi..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher To Sardar:
Ur Son Is Fail,See His Report:
English-6 Maths-7 Social Studies-4
Science-8 Total-25
Sardar: TOTAL Vich Te Kamal E Kr Dita. Is Subject Di Te Tution V Nai Rakhwai C…
by Pak101.com (few years ago!)
Maan…………. “Hamid kiun ro rahe ho?”
Hamid…………..”ammi master saheb bimar the aur wo ………..wo ………..”
Maan………….”Kia hoya margaye kia be chare?”
Hamid………….” Aji kahan margaye………….tandarost hogaye hain.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bania market jata hai underwear purchase karne.
Bania: Yeh kitne ka hai?
Shopkeeper: Rs 500.
Kanjoos Bania: Arey bhai daily wear dikhaao, party wear nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
MAULVI SAHIB NE AK DIN ROZA RAKHNAY KA IRADA KIA SHAAM KO BIVI KO JALAIBIAN DEEN AUR KAHA K IN KO BHAGO KAR RAKH LAI WO SUBAH SEHRI KARAIN GAY SUBAH HOTAY HI MAULVI SAHIB NE BIVI SE KAHA
MAULVI SAHIB:BEGAM JALEBIAN LE AAO
BIVI:JALAIBIAN TO BILLI KHA GAI HAI
MAULVI SAHIB:CHALO PHIR ROZA BHI BILI RAKHAY GI
by Pak101.com (few years ago!)
Maa- “Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom
rahi ho, vah shaadi ke liye kuch nahi bolta,
aakhir vah chahta kya hai?”
Beti- “Pata nahi maa, jyada samay vah mujhe
andhere me hi rakhta hai”
by Pak101.com (few years ago!)