Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom
Maa- “Itne dino se tum apne premi ke saath ghoom
rahi ho, vah shaadi ke liye kuch nahi bolta,
aakhir vah chahta kya hai?”
Beti- “Pata nahi maa, jyada samay vah mujhe
andhere me hi rakhta hai”
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Banta to Lawyer: What is your fees?
Lawyer: Rs 5000/- for 3 questions.
Banta: Isn't it too high?
Lawyer: Yes, it is. What is your third question?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Doctor Se: Mere Wazan Bhot Ho Gaya Hai
Doctor: Tum Rozana 5 kilo Meter Padel Chalo
1 Saal Baad pathan Ne Doctor Ko Call Ki,
O Tera Khana kharab khabees Wazan Tu Kam Ho Gaya Hai
Magar Hum
“AFGHANISTAN” Puchnch Gaya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 Bache apas mai baat ker rhe the..
Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.
Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.
or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..
Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))
by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Pyar Kya hai.. ??
P: Phone Karo =Paise ki barbadi
Y: Yaad Karo= Dimag ko tension
A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho
R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..
Toh tension mat lo yaar,
Mat karo Pyar vyaar.. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gaye ho.
Santa: Tum bhi toh kitni moti ho gayi ho,
Wife: Main toh maa banne wali hoon!
Santa: Main bhi toh baap banne wala hoon.
by khalid hussain (few years ago!)
santa goes to a chinese restaurant and puts his
finger on the last of menu:Bring this.
Waiter:OH! You cant get it because he is the owner
of restaurant.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father to son: If You don’t pass your Exams this time
Don’t you dare call me DAD,
After some days……..
Father asked:How is your result?
Son:Sorry Mr. Joseph.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Student Doosry Se:
"Aaj kuch Khatarnak Kaam Karny ka ji kr Raha Hai. Jo pehle Hum ne na kiya Ho.
2nd Student:
"To phir Chal Thora Sa Parh Lety Hain." :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sis 2 bro :"What are you giving2 Grand ma on her
b'day
.
.
.
.
.
.
Bro :"A Football
.
.
.
.
.
Sis :"But Grand ma kaha kehlti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bro :"Meri b'day per unho ne
.
.
.
.
.
Bhagvat Gita diya tha uska kya
by Pak101.com (few years ago!)