Aadmi Shaadi Kyon Karta Hai
Aadmi Shaadi Kyon Karta Hai ?????
Takee Wo Marne Ke Bad Agar Swarg Jaye Tho Acha Feel Kare Aur
Agar Nark Jaye Tho homely Feel Kare.....
by Pak101.com (few years ago!) / 989 views
Similar Jokes
Biwi: Sunien,shakeela k husband usse bohot pyar karte hain,Subha pyar,Shaam pyar,Tum itna pyar kab karo ge?Miyan:arey wo choray to mujhe moqa milay na.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…
Girl shock..Boy RocK..
by Mazhar Khan (few years ago!)
PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…
Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.
ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.
Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga..
by haleema sadia (few years ago!)
teacher: wo konsi chiz hai jo tum roz dekh to sakte ho par tod nahi sakte .
student: apka mooh....
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Tumhe driver ki job de raha hun. Starting salary Rs.2000/-. Theek hai?
Laloo: U R great sir! Gaddi START karane ki salary is o.k.......but? ? Gaddi chalane ki salary kitni hai... sir jio?
by Pak101.com (few years ago!)
Ak Admi khare Khare Chaabi Se Apna Kaan Khujla Raha Tha Santa usy Ghur Sy Dekhte Hoye Bola: Bhai Sahib Ap Start Nahi Ho Rahe To Dhaka Lagaon…?
by @irha@ (few years ago!)
1 Pathan bhut der se ek haseen larki ko ghoor raha tha,
Larki Boli: kia dekh rahe ho?
Pathan Bola:Wo hum soch raha tha k agar aap hamari Ammi hoti to hum bhi bhut \”khoubsourat\” hota……
by nadeem (few years ago!)
3 Poltri Forms ki Inspection ho rhi thi
Inspector: Tum Choozo ko kya dety ho
pthan: Bajra
Inspector Wrong Food
Arest him
Inspector: Tum kya dety ho
Punjabi: Rice
Inspector: ghalat hy & arest him
Sardar ghabra k bola: assi ty sary Choozeyan nu 5, 5 rupy dy deny aan, k jo mrzi kha Lo!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Cats To Shrabi Rat:
Ajj Tainu Khan Nu G Krda A!
Rat: Chappair Na Kha Lein
Main Es Layi Nai Kuch Kehnda
K Log Kehn Gay
1 Shrabi Ne 2 Jananiyan Kutt Dittiaan ;-
by Pak101.com (few years ago!)
“Aqwaal-e-Zareen”
Kbhi yeh mat socho k tumhari Girl Friend ne tumhe kitna romantic msg bheja hy. Hamesha yeh socho k usy kisne bheja hoga
by Mazhar Khan (few years ago!)