Eid mubarik
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Memon Ki Bv Bimar Thi
Light Na Hone Ki Waja Se
Usne Candle Jala Di Or Bola:
Doc Ko Lene Jarha Hun
Agar Tumhe Lage K Tum Nahi Bachogi To Plz
Candle Bujha Dena..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
T.T Train Main Ticket Check Ker Raha Hota Hai Toh Ek Sadhu Se Bola.
T.T To Sadhu: “Ticket Dikhao?”
Sadhu: “Ticket Toh Nahi Hai”
T.T: “Kahaan Jana Hai?”
Sadhu: “Jahan Ram Ji Ka Janam Hua Thha”
T.T: “Chal Mere Sath”
Sadhu Hairani Se: “Kahaan?”
T.T: “Jahaan Krishan Ji Ka Janam Hua Tha – Jail“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: Agar Tum Mobile Se 15 ki Jagah
51 Dial karo to Kiya Hoga?
Pathan: Very Simple police ki Gaari Reverse Mein Aaye Gi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..
Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ghar Mein Ek Moti Aurat Rahti Thi, Ek Din Uske Ghar Mein Chor Guss Aya
Moti Aurat Ne Chor Pakda Or Uske Upar Beth Gayi, Aur Apne Naukar Se Boli.
Moti Aurat: Ja Police Ko Bula La
Nokar: Meri Chapal Nahi Mil Rahi Malkin
Niche Se Chor Rote Hue Chilaya: Saale, Meri Pahan Le Par Jaldi Jaa
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Driving
On The Wrong Side Of Road
& He Became Upset
& Said==== SHIT====
aaj phir late ho gaya
saare log wapis jaa rahe hy:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ka Bus mein ek Larki k paon k oopar
paon aa gaya,
Pathan: I'm sorry.
Girl: Andhey ho kya ?
Ek Handsome boy ka b paon Larki k paon k oopar
aa gaya,
Larka: I'm sorry.
Larki: It's ok, No problem
Pathan: (Ghussey mein) Q humara SORRY ka
spellings galat tha kya ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maalik: arey, tune 500 saal puraani ghadi thod dee hai.
naukar: bach gaya saab, main to samjha yeh nayaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
Mumy ye schol kya hota H
Beta ye wo jagah he
jaha parent ko luta aur bacho ko pita jata he
by Pak101.com (few years ago!)
S: Premika ne aisi maang rakhi k Maine Use chhod diya
B: Lekin uski Mange Kya Thi
S: Shadi Ki
by Pak101.com (few years ago!)