1Truck ke Pichhe Kya Gajab Line Likhi thi..
1Truck ke Pichhe Kya Gajab Line Likhi thi..
HORN dhire se Bajaye,.
'HAMARA pakisatan'
So-Raha Hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 799 views
Similar Jokes
ik Sardar jab bhi kapray dohta tu bht Zor ki barish ho jati.Aik din bht dhup nikli to sardar ny shukar kiya aur dukaan say SURF lenay chala gaya, Jb dukaan mai enter hua to,”Badal” bohat zor say garja, Sardar ne “BAADAL ki tarf dekh kr kaha:
“KIDHR?? Main Te Nimko Lain Aya Wan”
by Pak101.com (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:Is Saal Rozay Rakho Gai?
Husband:Nahi
Wife: Aur Taravih Perho gai?
Husband: Mushkil Hai
Wif: Aur Aftari Kero gai?
Husband: Zahir ha
Kia bilkul he kafir smja hua hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient to Doctor: Apne nurse bauhat aachhi rakhi hai,
uska hath lagte he main theek ho geya..!!
Doctor: Janta hoon, thhapad ki awaaz
mujhe bhi sunai di thi.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
A molvi went to Zardari home and said: Qaum ko
tang mat karo warna Allah ka azaab aye ga.
Zardari: Tang to Musharraf kar raha tha, Main to
azaab hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Mere sath chalogi
Girl: Kidhar
B:Aap jidhar bole udhar
... G: Thik h,shopping chalte he
B: Kasam se "DIDI" apse mazak karna bhi Gunha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Psychology ka practical ho raha tha.
Professor ne 1 Chuhe k liye 1 tarf CAKE aur dusri trf CHUHIYA rakh di.
Chuha fouran Cake ki trf lapka.
Dusri bar Cake ko badal kr ROTI raki.
Chuha Roti ki trf lapka.
Is tarah kai bar food-item badle magar Chuha hr bar food ki trf bhaga.
Profesr: Bas, sabit ho gya ki BHUKH hi sbse bdi taqat h.
Itne me last row ki bench se awaz aai
Sir, 1 bar Chuhiya badal k bhi dekh lo,ho skta h wo uski “BEHAN” ho
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Sante Ne 1 Makkhi Pakdi Or Pankh TodKar Bola: Ud Ja!
Makkhi Nahi Udi!
Santa- Isse PROVE Hua Ki Makkhi K Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati Hai..
by Pak101.com (few years ago!)