Bakri ne anda
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he, ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai, bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larki ne apne new bf ko phone kiya..
Larki: kya kar rahe ho ?
Larka: Shave bana raha hu.
... Larki: ok, main baad me call karti hu.
Larki ne 30 minut baad Call ki
Larki: kya kar rahe ho ji ?
Larka: yaar shave bana raha hu.
Larki: ok, I'll call u later.
Larki ne 1 h0ur baad Call ki
Larki: janu ab kaha ho ?
Larka: yaar abhi to main shave bana raha hu.
Larki chair k boli: din mein kitni baar shave karte ho :-??
Larka: lagbhag 50 bar.
Larki: are pagal ho kya?
.
.
.
.
.
.
.
Larka: nahi barber h0un ..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Car ki Nilami ho rahi thi
10 lac
20 lac
30 lac
... 1 Aadmi ne Car ki khrab halat py ghor kiya to pas khrry Aadmi se pucha:
Is Car me esi kon C khoobi hy k iske itna daam lag rha hy?
Aadmi: Ab tak is Car k 10 hadsy hue hen or har haadsy me srf or srf "Bv" hi foat hui hy.
Aadmi:
40 lakh
by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
by Umair Rahim (few years ago!)
Bv maikay ja kar shohar ko har roz phone kiun karti hai?
Ta keh shoahar ko yaad rahy k musibat tali nai hai kbi bi wapas aa jae gi.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek admi baat karte waqt uski mobile ko charge khatam ho gaya
:dur, mobile ka charge kiun khatam hota hai?
:sir, mobile ko CNG pe convert karo paysa khatam hoga magar charge khatam nahi hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Exam sms
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!Ghar me 4 nokar the wo b garib
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar wedded to a short length girl.
Someone asked the reason and he replied:
My father had advised me that small problems
are good enough for life.
by Pak101.com (few years ago!)
Examiner:y r u under tension?
Did u forget admit card,ID,or calculator?
student:No Sir!
By mistake i have brought tomorrow exam’s pharray (Cheating material) today:-)
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!)