Mousam Nawa Dal Do
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek Hai, Te Mousam Nawa Dal do
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Life while doing m.b.b.s
1sr yr: yahoo i’m in Medical college
2nd yr: kahan phans Gaya? Help me
3rd yd: severe Migraine, sometimes Pagalpan bhi
4th yr: aah soon it’ll b over
5th yr: finaly it’ll b over job : i love myself
W8 a min ! Something is missing
Ohhh !!! Meri “jawani”:(
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti Hai,
Teacher: “Chalo Papu Aaj Tum Batao, Tumhara Favorite Writer Koun Hai?”
Papu: “Mam, Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har Hafte Ek Achha Letter Likh Ke Bhejti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
miser:i have to buy a new comb immidiatley
friend:why did u lose yours.
miser:no.a tooth of the comb broke.
friend : thats no problem.
miser:it is. as it was the last tooth.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan bachpan se heran-o-pareshan our Tension mai tha
.
.
Yai soch kar ke mairi behn ke 2 bhai hai, owr maira 1 bhai kion?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Aik dafa 1 Pathan cycle par gungunathe jaa raha tha ,Raasthay may us nay 1 Punjabi aurath ko cycle se maar diya.
Aurath : Andhay ho kia break nahin maar sakthay?
Pathan : Poora cycle maar diya ab break maarnay se kiya fayedaa.
by Abdul Basit (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A cop pulls a guy over
Sir, why were you speeding?
Officer, I wanted to get home quickly, before I
became really drunk.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardar went to Pizza Hut.
There he ordered a Pizza.
The Waiter asked him:
Sir shell I cut it into 4 pieces or 8 pieces.
Sardar replied:
O 4 hi le aa yaar,
8 to nahin khaye jayein gay
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mom: Kahan Gaye the Tum ??
Child: .........
Mom: Bolo Kahan gaye the?? =/
Child: .........
Mom: Bologe ya Main Bataun ?? =@
Child: .........
Mom SLAPS !!! =(
Child *Crying*
Mom: Chalo Batao Ab ??!!
Child: Oh mummy main........... .
Mom: Chuppp.. Mere Aagey
Zubaan matt Chalao..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Friend Se: Aaj Raat Mein Nahi Soun Ga. Friend: Kyon?
Sardar: Khwaab Mein Pathan Se Larai Ho Gayi Hai.
Friend: To Kya Hua??
Sardar: Aaj Woh Bandy Le Kar Aye Ga
by Pak101.com (few years ago!)