1 Bar Class Me 1 Ladki Gana Gane Lagi
1 Bar Class Me 1 Ladki Gana Gane Lagi
* Jara-Jara Touch Me *
Tabhi 1 Ladka Utha Aur
Use Touch Kiya Fir Bola
Le Ab Himmat H To Aage Ga K Dikha..
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
If I was an artist, you would be my picture! If I was a poet, you would be my inspiration! If I was an author you would be my story! But I'm only a cartoonist!
by khalid hussain (few years ago!)
pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta
bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi
chahie
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son:"dady what is difference between confidence & secret"?
Dad:" u r my son that is confidence .
Ur friend is also is my son that is secret
by Pak101.com (few years ago!)
breaking news:
shahid afridi ny gulshan-e-iqbal block 13 mein tandoor kholny ka faisla kar liya hy.
.
.
;BOOM BOOM CHAPATI
by sarmad abbas (few years ago!)
A Sardarji, very proud of his humour used to say to his wife leaving for the office : `Good bye Char Bacchon ki Maa` .
One day his wife fed up of this answered : ` Bye Bye, Doo Bacchon Ke Baap`.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Me TuMhare IsHQ Me BarBaaD HoGai RuSwa HoGai Hu
BOy To Me KoNsa MinIsTer BaN GaYa HuN Me Bi Aj kaL cHinChi cHaLa raHa Hu..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Dobhi Ke Pass Kapde Press Karane Gaya Aur Bola.
Santa: “Meri Ye Wali Shirt Ulti Karke Press Karna”
Dhobi: “Ji Shaab Ji”
Kuch Din Bad Santa Kapde Vapis Lene Gaya To Dekha Ki Shirt Gandi Hui Padi Thhi.
Santa Gusse Se: “Abe Ye Meri Shirt Ka Kya Haal Kar Diya Tune?”
Dhobi Gabrate Hue: “Sahab Main Piche 3 Dino Se Ispe Ulti (Vomit) Karke Press Karne Ki Koshish Kar Raha Hun Par Hui Nahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Kya aap ko pata hy...?
B00ks samne rakh kar B na parh pane wali bemari ka naam kya hy..?
.
.
.
.
.
.
.
"jo aap k haath main hy abhi ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi mango juice ka glass le kar baitha tha..!!
Dost aaya aur fataak se juice pee liya.!!!
Aadmi – Meri to yaar kismat he kharaab hai.. :(Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi,
ghar me chori ho gayi,
nal me paani nahi,
ghar me light nahi...
'
Ab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha aur wo bhi tu pee gaya kaminey! :P :D
by Pak101.com (few years ago!)