Saas: beti ab tum mujje apni maa
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1057 views
Similar Jokes
.
Husbnd: tm se shadi kr k mjhe ek faayeda tou hua hy,
wife: konsa?
Husbnd: mjhe apne sare gunahoun ki saza dunia me he mil gaie..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
“Aj Ky Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta Jahalat Ki Batain Na Kar
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek zaradri mota taza tha jo mazay se mulk ko khata tha...Ding Dong
zardari ne beth k socha ye bibi ko dain gay dhoka ye.....Bibi ko marain gay goli aur khayain gay mulk ko....Ding Dong.....
per army bari sayani thi aur sharfu ki shamat aani thi, army beech se nikal gayi aur sharfu ki kursi nigal gayi....phir zardari bun gaya naya DON.... DingDong DingDong
by Pak101.com (few years ago!)
Do batche darkht ke sath latakne ki game khail rahe thai aik ne apne aap ko neeche gira diya doosray ne poocha kya thak gye ho
Pehla bola: Naheen mein tau pakk kar neeche gira hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shoahar:tum 3 ghante se darwaze pe khari kis se baten kar rahi ho.;-
bv:meri saheli thi bechari k pas andar ane ka time nai tha.
by Sabir shah (few years ago!)
Jab rishte walay ap ko daikhnay ayen to apny mun per Meezan oil lagain.
Q K
Her cheez
Meezan me achi lagti hai. .
by @irha@ (few years ago!)
Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha
by Mazhar Khan (few years ago!)
SARDAR 2 PANDIT-Ap k sir pe Choti q H?
PANDIT-Is se Mere Dimag Me Vichar Aate H
SARDAR-Sala Idhar to pura TATA-SKY Laga H
Fir B kuch nhi ata.
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
child:abu Mujhe motercycle le kr dein
Abu:
Allah Ne 2 Tangain kis lyea di Hn?
Child:
Ek Kik Marny k lye or Dusri Gear lagane k liye...
by itrat batool (few years ago!)