son:"dady what is difference
Son:"dady what is difference between confidence & secret"?
Dad:" u r my son that is confidence .
Ur friend is also is my son that is secret
by Pak101.com (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Teacher: tell me the perfect example
for newtons 3rd law?
..
.
.
.
.
.
Student: every time i open my book,,,
my eyes close automatically…
Action ka Reaction
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: bhaisaab, yahaa se mumbai kitna door hai?
Vyakti: 400 km.
Santa: baap re, mujhe aaj hi vaapas lautnaa hai. mumbai se yahaa tak kitnaa door hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar Ne Pathan Ki Beti Ka Rishta Maanga
Pathan Ne Sardar Ko Bohat Mara
Maar Kha Ke Sardar Utha
Kapre Jhaar Ke Bola
Phir Khan Sahab Me Inkaar Samjhu?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladka Aur Uski Girl Friend Garden Mein Hath Mein Hath Dale Baithe The.
Girl Friend: “Jaanu, Koi Aisi Baat Karo Ki Dil Ki Dhadkan Tej Ho Jaaye”
Boy Friend: “Abe Bhag Aaj To Tu Gayi, Tera Baap Aa Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Papa: Beta, teri mummi aaj itni khamosh kaise?
Beta: Papa, mummy ne lipguard manga tha, mene fevicol pakda diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar santa sharab ke nashe mein ek moti suri ke upar ja gira aur uski puchh(tail)pakar kar bola.Mere 3 bachho ki amma roz do chotiyan banati thi aaj 1 choti kis khushi mein bana li?
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai.,
.
.
.
.
...
class main master ji sharab liye
baithe hai...
.
.
.
.
gaur farmiega
.
.
.
class main master ji sharab liye
baithe hai..
.
.
.
.
.
or bache itne Kamine
.
glass liye baithe hai...
by Pak101.com (few years ago!)
It is said that Husband is the head of the family,
But Remember that wife is the Neck of the family.
& the Neck can turn the Head exactly the way she wants. :)
by Pak101.com (few years ago!)