shareef pathan
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabiachi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Abdul Basit (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
GIRLS POEM.. . .
Husband hamara aisa ho.
.
.
.
pocket me jiske paisa ho.. . .
.
.
..
lambi jiski hight ho..
.
.
.
.
.
Gusse ka wo light ho.. . . . . .
.
.
.
.
.
Jab saas se meri fight ho, toh kahe jaanu tum hi RIGHT ho.
by pinkey (few years ago!)
A Pathan Was Playing
“Kon Banega Carore Pati”
Shahrukh Khan Asked:
“Apne Baap Ka Naam Batao”
Pathan Replied:
“Hu Ko Pagal Samajhti Haikya?
4 Options Kidhar Hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj subah NEWSPAPER me
padha ki, dosto ko SMS bhejne
me sabse jyada time waste hota hai.. TO AAJ SE
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
"NEWSPAPER" BANDH ......saala
dosto par ungli uthata hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kya kr rhe ho?
Agr farig ho tu mre pas aa jao
.
.
.
aur paas
.
.
.
aur paas
.
.
|!....
|! aur mujhe pnkhe se hawado
|! Lite nahi aa rahi.... bohat garmi lag
|! rahi hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Australian Team:" Aise haar-
haar ke beijjati jheli nahi jaati
baba, kuch upay batao ??
.
.
.
Jadeja Baba:" bus 1-2 series ki
baat hai, sab theek ho jayega..
.
.
.
Australian:" Matlab, hum fir jitne lagenge, wow ??
.
.
.
Jadeja Baba:" Abey Haarne ki
aadat pad jayegi..
by Pak101.com (few years ago!)
Attendence..
Pappu
Yes Sir
Bablu
Yes Sir
Tinku
Yes Sir
Ullu
??
Ullu
??
Ullu
Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Train mein warning likhi thi:
"Bina Ticket waale Yatri Hoshiyar!"
.
.
.
Golu: Wah!
Aur jo ticket lekar yatra kar rahe hai,
Wo sab saale Gadhe hai kya??
by Pak101.com (few years ago!)
teacher gunnu ko sharat karte
dekh dante huye- jab mai tumhari umar ki thi to itni sharat nahi karti thi
gunnu- to madam apne sharat kab start
ki..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai
ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala
hu…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab Girl Friend na Faqir bana dia ha :)
by Pak101.com (few years ago!)