Pathan Baap
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai
ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala
hu…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 852 views
Similar Jokes
Airhostess: Sir Ap Kya Lain Gay?
Lahori Musafir (Akartay Hoye): Pepsi, Kabab,
Chicken Pakora & Tandori Chicken With
Naan Raita+Salad.
Airhostess: Sadqay Jawan, Pressure Kuker Di Toti Warga Munh Ay Tawada.
Tusi PIA Day Jahaz Tay Aaye Ho,
Apni Pehan Day Walimay Tay Nai.
Moral: Airhostess V Lahore Di C.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Circuit- Bhai ye bata Akal badhi ki bhains?
Munna Bhai- Pehle apun ko date of birth bata tabhi to bataega tereku, aisehi khali peeli time khoti karta hai sala.
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha: me Ne hathi k samNe 12 kelay rakhe usne 11 khaye, aik q Nhi khaya?
Admi: hathi ka pait bhr gya hoga
Bacha: nhi 12wa kaila plastic ka tha,
Acha dubara mene hathi k samne 12 kaile rkhe to usNe ek b Nhi khaya q?
Admi: saare kaile plastic k honge
Bacha: nhi, is dafa hathi plastic ka tha...
Bacha: pr ab kaile b asli the or hathi b asli tha pr hathi ne ek b kaila nai khaya..
admi:
Kiun?
Bacha: hathi tv main tha or kela bair
Bacha: acha ab asli hathi or asli kaile dono tv pr the phr b hathi ne kaile nai khaye.
Admi: kiun bhai??
Bacha: dono alag alag channels pr the
Hahahaha
Tapa Tapa K GE0:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:ap ka dost aur ap ki girlfriend doob rahe hain to ap kis ko bachao ge.
Pappu:doone do donon ko sale akale kia kar rahe the.
by Sabir shah (few years ago!)
Once James Bond Met A Dog
In A Jungle & Said
I Am Bond…!!
James Bond…!!
&
The Dog Bites Him
& Replies
I Am Kutta…!!
Pagal Kutta…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
4 boys on bike...
Police:- triple riding is
banned aur tum 4 baithe
ho??
Boys shocked... look behind..
.and says:- saalo 5wa kaha
gir gya...?
by Pak101.com (few years ago!)
Na Padne Ki Wajah Se Ek Din Santa Ne Pappu Ko Dant Te Hue Bola
Santa: “Agar Tu Is Bar Fail Ho Gaya To Mujhe Dad Mat Bulaiyo”
Kuch Din Bad Jab Pappu Ka
Result Aya To Vo Report Card Leke Ghar Aaya
Santa: “Kya Raha Result?”
Pappu: “Chhod Yaar Suresh, Mat Puchh“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji ( to doctor ) : Doctor, I have a problem.
Doctor : What’s your problem?
Sardar ji : I keep forgetting things.
Doctor : Since when do you have this problem?
Sardar ji : What problem?
by Pak101.com (few years ago!)
the first testiculer guard was used in cricket in
1874 and first helmet was used in 1974 it took 100
years for men to realise that brain is also
imortant...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Us ne kaha,
MjhE MohaBat ki saZa do.
MeNe Jaa kr sb kuch uski Ammi ko Bata dya.
YaaHoO
/(",)/
) (
_/ /_ JhaRoO Se Piti KAMINI,
by Mazhar Khan (few years ago!)