PATHAN khusry ko zbardasti Ghar laya.
PATHAN khusry ko zbardasti Ghar laya.
Khusra:Khan sahb maaf kr do mujhy jany do
Pathan bola is ka fesla tumhara kismat kare ga or Ludo ka Dana laya or bola:
Agr 1,2,3,4,5 aaya to hum tumhara Rape Kare ga.
,
Khusra dartey huye bola:
KHAN SAHAB agr 6 aaya to?
.
PATHAN muskura k bola:
Lagta hai tum ne kabhi ludo nai kheli?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1149 views
Similar Jokes
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gabbar Singh: Are O Kaaliya Kitne aadami thay
re?
Kaaliya: Kya Pata Sardar? main toh aurtein gin
raha tha…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Ye jo Samnay Larka betha hai mujhe ek Ghantay se Pareshan kar raha hai.
Waiter: Lekin woh to aapki taraf dekh bhi nahi raha.
Girl: Yehi to Preshani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Chalogi
Girl: Kaha.?Boy:
Jaha Tum Kaho
Girl:Police Station Chalte Hai,
Boy: Lo Batao Ab Apni Behen Se
Mazak Bhi Nahi Kar Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: ye bakray ki raan kidhar gai?
Qasai: Bakra langra tha
Pathan: r Dil?
Qasai:Wo bakri legai
Ptan:Baba dimagh to hoga?
Qasai:Sorry Lala.
Bakra b PATHAN tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : pagal ko upset q khty han
pathan : "up" khty han aasman ko our "set" khty han fit hony ko .
Pagal uuper k liyay fit hota hy isliyay usy upset khty han.
Hahahaha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Once During The Tea Break
Between India And Pakistan Match….
Afridi Wanted Biscuits Wid His Tea…
Inspite Of Asking Sachin For The Biscuits
Who Was Close By To The Biscuits Plate…
He Called Inzy Who Was Standin Far Away….
Why So…?
Socho…..
Socho Socho………
Coz “Haq Se Mango Priya Gold”…
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Ye TV kitne Ka h?
Salesman: 1lakh Rs.
Santa: Y anythin Special?
Sal: Light chali gyi to Automatic off ho Jayega..
Santa: Oh,pack it..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa raat ko sharab k nashe main Ghar aya:
Us ne apni BV ko Banta K sath sex karte dekh lya
Aftr much thinking Santa bola
.
.
.
“Oh sorry main Samjha mera ghar hy”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yeh sulagata jism, Yeh kamp Kampate Honth, Yeh Thartharata bua badan, Yeh ladkhadati aawaz, Mujhe pahle hi pata tha ki tumhe MALARIA hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)