funny
This Women Had A Magic Morror From Which Anything You Wanted You Got, So One Day She Stood In Front Of The Mirror And Said I Wish I Had Bigger Breasts And It Happened So Then She Ran Down Stairs To Show Her Husband He Was So Amazed That He Ran Up Stairs And Stood Infront Of The Mirror And Said I Wish My Dick Could Touch The Floor And His Legs Fell Off!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
One day a kid goes to the teacher and says
KID: "Miss Can I Go To The Toilet"
TEACHER: "Yes but first you have to say the alphabet"
So He Says the alphabet.
KID: "A b c d e f g h i j k l m n o _ q r s t u v w x y z"
TEACHER: "Wheres The P"
KID: "Its Running down my leg miss"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
2 aurton ko 20 saal ki saza mili 20 saal ek sath jail me guzaar kar jab dono riha hui to dono ne muskurate hue kaha
Chalo ab baqi batein ghar phnch kr krte he :P
by Pak101.com (few years ago!)
A criminal broke into bed room , tied up Husband & Wife
Kissed wife’s ear & went 2 Bathroom.
Husband told Wife
“Satisfy him or he will Kill Us,
Be strong I LOVE YOU.”
Wife said:
He didn’t kiss me , he whispered in my EAR that he’s GAY ,
need vasline and i told him its in the BATHROOM , So be STRONG
I LOVE YOU TO…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna : Bole tu ye doctor log operation karne se pehle patient ko behosh kiyu karte hai?
Circuit: simple hai na bhai, patient khud operation karna seek na le .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor ne pathan ko samjhaya k agar wo roz 3 km chalay to 1 saal mein 50 kg wazan kam ho jayega.
1 saal baad pathan ne doctor ko call ki: wazan to kam ho gayi magar 1 problm ho gayee.
Dr: wat problm.
Pathan: khocha ham apna ghar se 1100km door pohanch gya ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Masterji students se bole-
Koi aashiqi wala sher sunaao.
Student:
Mota marta moti pe, Bhukha marta roti pe, Masterji
ki 2 betiyaan, Main to marta chhotipe
by Pak101.com (few years ago!)
Aaik pathan :Main bohat jald naha laita hoon kion k main saban istimal naheen karta
Doosra pathan :Main tum se bhi pehle naha laita hoon kion kmain pani istimal naheen karta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez Ney Achank Aankhen Kholty Huy Kaha:
Doctor Sahib
Kia Mera Operatn Kamyab Raha?
Sabr Say Kam Lo Beta…
Main Doctor Ni..FARISHTA Hon…
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Zia Rasool (few years ago!)