teacher gunnu ko sharat karte
teacher gunnu ko sharat karte
dekh dante huye- jab mai tumhari umar ki thi to itni sharat nahi karti thi
gunnu- to madam apne sharat kab start
ki..
by Pak101.com (few years ago!) / 1094 views
Similar Jokes
A boy said:
i love u to a girl
But girl replied
s0ry i love sum 1 else
The b0y in sad m00d l0oked at the girl and said
Bataon teri ammi ko ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: If you will try to kiss me to main shor macha doongi
Boy: Lekin yahan to door tak koi nahi hai.
Girl: I know per formality to karni hi padegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 hotel manager: Jaldi chalo, meri biwi khidki se kud kar jaan dena chahti hai ....
Managr: wht can i do? ..
Sardr: Abe,khidki nahi khul rahi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek baap apni beti se: beti tum nd kbi koi aisa kaam kya h js se mera sir ooncha hua ho?
Beti: yad karen papa ek bar maine apke sir k neche 3 takiye rakhy thy
by Pak101.com (few years ago!)
Dost tu bhi sms likha kar tera bhi naam ho jayega.
Jab tujh par pheken ge log ande aur tamatar toh sham ki sabzi ka intezam ho jayega!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Funny sardar
Sardar 1 ghar k nichay
khara “susu” kar raha tha,
Upar say 1 Lady boli
nazer nai a raha, diwaar hai?
Sardar: bola thora side say ho k dekho, nazr aa jaye ga
by Pak101.com (few years ago!)
1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kr
Kachra Nikal Rha Tha!
1 Pathan Ruk Kr Bola….?
.
.
.
O’ Yara…
6 NAAN Hamara Bhi Laga Do!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 bewakuf ecg karane hospital gaya
nurse:shirt utaroo
bewakuf:maula khush rakhe pehlay EcG na kar len.
by Sabir shah (few years ago!)
1st Friend:" chup raho dekho ghar se phone hai..
.
.
2nd Friend:" arre Zara beer ke bottle toh sarka idhar..
.
.
3rd friend:" tune jo cigrat di wo khatam ho gayi dusri de..
.
4th Friend:" (in female voice) januuu yaha aao na plz aaaaooo naaa...
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Doctor to lady: Madam, your husband needs rest. These are sleeping pills.Lady: When should he take the pills?
Funny Doctor: No madam, these pills are for you.
by Pak101.com (few years ago!)