Snow Days!
A heavy snowstorm closed the schools in one town. When the children returned to school a few days later, one grade school teacher asked her students
whether they had used the time away from school constructively.
"I sure did, teacher," one little girl replied. "I just prayed for more snow."
by Pak101.com (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
Exam ki rat ko student ne toss kia Head aya to Sona h
Tail aya to Film dkhnga
kharra raha to Gane sunuga
Or agr hawa mai raha to
qasm se puri rat parhunga.
by Pak101.com (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You
Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Hitler Says: There Is No Word Like IMPOSSIBLE In My Dictionary
Sardar Says: Ab Bolne Se Kia Faida?
Jab Kharidi Thi Tab Hi Check Karna Tha Na
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Ne Class Mein Bachchon Ka Dimag Jan Ne Ke Liye Puchha
Teacher: “Batao Bachcho Ki Ishq Aur Pyaar Mein Kya Farak Hai”
Koi Bachcha Kuch Bolta Is Se Pahle Pappu Khada Hua Aur Bola
Pappu: “Madam Pyaar Wo Hai Jo Aap Apni Beti Se Karte Ho Aur Ishq Wo Hai Jo Hum Aapki Beti Se Karte Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
santa:chal race lagate hain, jo harega wo rs.1000
dega. banta :thik hai par mujhe rasta nahi pata .
santa:bas tu mere peece peeche rehna.
banta :thanx bhai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boss: tumhe MS office pata hai?
Santa: agar address denge to main doond looonga
sir
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Mareej Doctor Ke Paas Gaya.
Mareej: “Doctor Sahab, Mere Kaan Mein Matar Ka Podha Ugg Aaya Hai”
Doctor: “Ye Badi Hairani Ki Baat Hai”
Mareej: “Ji Haan Doctor Sahab, Hairani Ki Baat To Hai, Kyun Ki Mene To Apne Kaan Mein Bhindi Ke Beej Dale The“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband biwi se Phone par:
“Kiya pakaya hai aj khanay mein?”
Biwi (ghussay se):
“Zeher”
Husband:
kha kar so jana, mein dair se aonga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MAN-God give me strength. PRIEST-Are you going to a battle? MAN - no, to visit my in-laws.
by Pak101.com (few years ago!)
Angraiz Pathan se: whats your name?
Pathan:
Respect flower..
Angraiz: What?!!
Pathan: Yara..
Ezat Gul..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)