Police Sardar officer se:

Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?

Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1100 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan galti se samunder

Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)

by Mohammad Ali (few years ago!)
Shaadi main ek SMART ladka ladki se

Shaadi main ek SMART ladka ladki se:”aap dance
karogi..:))
.
.
Ladki sharma k boli:”yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi..??
Girl Shocked- Boy Rocked.

by Mohammad Ali (few years ago!)
5 years old boy: I Love u Mom

5 years old boy: I Love u Mom
Mom: Awww I Love u Too

16 years Old Boy: I Love u Mom
Mom: Sorry, I Have No Money

25 years Old Boy: I Love u Mom
Mom: Kon hai ? Kahan rehti hai wo kamini ? :@

Moral : Maa Sab Janti hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl’s father-

Girl’s father- Main nahi chahta ki meri beti apni puri zindgi 1 gadhe k sath guzare.

Boyfriend- Bus, isiliye main use
yaha se le jane aya hun

by Pak101.com (few years ago!)
bbo semujhe ice cream le kar dain

Pathan : Abbo semujhe ice cream le kar dain

Baap : beta bohat sardi hai ess sardi mein zukam ho jaye ga

Pathan : koi baat naheen main coat pehan kar kha loon ga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha

1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..

punjabi se:

Q: taleem?
Ans: B.A

Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947

Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.

Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye

1-B.A
2-1947
3-Geelani

ab sardar se:

Q:naam?
ans: B.A

Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me

Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sincere Apology

Sincere Apology: If u dont like ny of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u,then plz dont hesitate,feel free 2 Throw Ur Mobile!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Police Officer Bachey Se

Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa (Ladki ko chedte hue):

Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal he…??

Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.

Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Class ko der kyu pahunche?

Principal: class ko der kyu pahunche?
Student: sir, gaadi puncture ho gaya tha
Principal: to tumhe bus mein aana tha
Student: socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook