Police Sardar officer se:
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1100 views
Similar Jokes
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shaadi main ek SMART ladka ladki se:”aap dance
karogi..:))
.
.
Ladki sharma k boli:”yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi..??
Girl Shocked- Boy Rocked.
by Mohammad Ali (few years ago!)
5 years old boy: I Love u Mom
Mom: Awww I Love u Too
16 years Old Boy: I Love u Mom
Mom: Sorry, I Have No Money
25 years Old Boy: I Love u Mom
Mom: Kon hai ? Kahan rehti hai wo kamini ? :@
Moral : Maa Sab Janti hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl’s father- Main nahi chahta ki meri beti apni puri zindgi 1 gadhe k sath guzare.
Boyfriend- Bus, isiliye main use
yaha se le jane aya hun
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan : Abbo semujhe ice cream le kar dain
Baap : beta bohat sardi hai ess sardi mein zukam ho jaye ga
Pathan : koi baat naheen main coat pehan kar kha loon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..
punjabi se:
Q: taleem?
Ans: B.A
Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947
Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.
Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye
1-B.A
2-1947
3-Geelani
ab sardar se:
Q:naam?
ans: B.A
Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me
Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sincere Apology: If u dont like ny of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u,then plz dont hesitate,feel free 2 Throw Ur Mobile!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal he…??
Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.
Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: class ko der kyu pahunche?
Student: sir, gaadi puncture ho gaya tha
Principal: to tumhe bus mein aana tha
Student: socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha
by Pak101.com (few years ago!)