REVOLVER Kaha Se Laun?
School Me Ek Pathan Bacha Chaku Liye Ghum Raha Tha.
Sir Ne Pucha: Chaku Liye Kyo Ghum Rahe Ho?
Bachha: GARIB HUN SIR, REVOLVER Kaha Se Laun?
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1020 views
Similar Jokes
'Ek Chor
Ek Gangster
Aur
Ek Murderer
Ek Hi Gadi Me Jaa Rahe The..
Tab
Wo G....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mareez: Doctor Sahab, Aap ny jo Dawa Likh ker di thi,
Wo to Kahin nahi mili,
Pura Shehar Chhan mara hai..
Doctor: Ohooo,
Dawai to me Likhna hi Bhool gaya tha,
Ye to Mere Signature hen..;-p:-0
by lescol (few years ago!)
Santa Mobile Shop me : 1 Memory card Daal dena
Shopkeeper Man: Mobile Dena
Santa: Mobile me nahi meri hi yaadast kamjor hai mere dimaag me daal do
by Pak101.com (few years ago!)
SCHOOL:
Apni toh paatshala, masti ki pathshala...
TUTION:
Idhar chala main udhar chala, jaane kahaan main kidhar chalaa...
MATHS:
Ajeeb dastan hai yeh, kahan shuru khana khatgam...
SCIENCE:
Aa khusi se kudkushi karle...
GEOGRAPHY:
Musafir hoon main yaaro, na ghar hai na thikaana...
ECONOMICS:
Kyu paisa paisa karti hai, paise pe kyu tu marti hai....
EXAM:
Zehrelein raatey ninde udd jati hai...
RESULT:
Jiya dhadak dhadak jaye, Jiya dhadak dhadak jaye...
PASS:
Aaj mai upar asman niche, aaj mai aage jamana hai pichhe...
FAIL:
Jag suna suna lage...
by WAQAR (few years ago!)
Larkian aik dosre ko gift karti hain flower,perfume,necklese,
larkay ek dosry ko karte hain ye lo bachi ka number mera mat btana
by Sabir shah (few years ago!)
Arz kiya hai…
Itne kamjor hue teri judai se…
Gaur farmaiye…
Itne kamjor hue teri judai se…
Ki chinti bhi ab kheech le jaati hai charpai se!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Bar Ek Bachhe Ne Shiv Ji Bhagwan Se Prayer Ki.
Bachha: Hey Bhagwan Mujhe Ek Cycle De Do
Esa Lagatar Ek Hafta Karne Par Bhi Kuch Nahi Hua
To Agle Din Vo Mandir Mein Gaya Aur Ganesh Ji Ki Moorti Utha Le Aaya
Aur Shivji Ko Prayer Mein Bola.
Bachha: Agar Bacha Chahiye To Cycle Leke Mandir Aa Jana...
by Pak101.com (few years ago!)
bf drinking
Whiskey with her girlfriend..
Asks her-tum kaun ho……..??
girlfriend-pgal ho gay ho kya
Apni jaanu ko bhool gye ..
.
.
.
.
boyfriend- nasha har gum ko bhula deta hai..
Bahan
gf shocked, bf rocked..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:me zindagi mei kbi shadi nai karun ga aur yahi mashwara apne bachun ku bi dun ga
by Sabir shah (few years ago!)
Boy:ap ki umer kitni hai?
Girl:16 year
boy:ye bat to ap ne 5 sal pehlay bi kahi thi.:-)
girl:dekha girls zuban ki kitni paki hoti hain.
by Sabir shah (few years ago!)