1990 American Bank Nay
1990 American Bank Nay"Bill Gates"Ko 2 Lack$ Ka Loan Reject Kiya Tha
.
.
.
.
... 2001 Main"Bill Gates"Nay Us Bank Ko Khareed Liya..
.
Or Aj...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10th Feb 2012 Ko"Ufone"Walon Nay Mera Loan Reject Kiya 20Rupees Ka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You Just Wait&Watch
(',')
<))>
_/|_
Na Na Maafi Da Sawal Hi Ni Paida Honda... ;)
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Aik bacha apne baap ka naam 1000 Watts kay bulb pay likh reha hota hai.
Baap bache se poachta yeh kya ker rahe ho?
Bacha: Aap ka naam roshan ker reha hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil ko pata tha woh zarur aayegi,
Dil ko pata tha woh zarur aayegi,
Par kabhi socha na tha ki,
Surprise me kambakht apna “husband” bhi saath layegi!!
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa standing on platform suddenly jumps on the railway track.
Banta: Santa u'll die.
Santa: U'll die bcoz haven’t u heard train is coming on platform?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gaye ho.
Santa: Tum bhi toh kitni moti ho gayi ho,
Wife: Main toh maa banne wali hoon!
Santa: Main bhi toh baap banne wala hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I am scared of people who study a lot..
They have so much of information stored in their brains that there is no space left for common sense..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kon Banai ga Karor Pati?
Pathan: Me.
Q: what is your father name?
Options:
A.Dilawer
B.Changez
c.Feroz
d.Sultan
Pthan: Life line 50/50.
A. Dilawer
c. Feroze
Pathan: Audience Vote,
75% Dilwer
25% Feroze
Pathan: my last line phone a friend.
Kis ko call karen gai?
Pathan: Apne baap dilawer ko.........!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
:-( Guess why ?
bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa threw his watch off the balcony of his house on the tenth floor. He ran downstairs and still managed to catch it. How did he do that? Because Santa’s watch is always ten minutes slow.
by Pak101.com (few years ago!)