hum ne 1 aisi cheez bnai hy
Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.
Angraiz hairan ho krwoh kya ??
Sardar"MORI"
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Boy:Mai Tuje Bangla Dilauga,Car Dilauga,Gold K Dhair Laga Duga
Girl:Shaam Ko Park Aaoge
BOY: nahi,aaj CYCLE repairing ko di hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar exam me question aaya- HIPS PE ESSAY LIKHO!
Santa apni pant kholkar hips dekh raha tha tabhi Banta bola- MAM! USNE KUNJI KHOL RAKHI HAI!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Hotel me Khali Katroi me Roti dubo k kaha rha tha
Waiter- Ye kaise khana kaha rhe ho?
Santa- Maine math ka teacher hu daal suppose kari hui ha
by Pak101.com (few years ago!)
lets start with kisses...
Girl: I want to end our relationship.. I am going to return everything you gave me.
Boy: Ok, then lets start with kisses...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Doctor k band Clinic k agey lambi line thi
1 sardar bar-bar line mai ghusta,log usko pakr k peche phenk dete
sardar:Lagay raho kameeno,
mai v clinic nhi kholna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height Of Shakkk:
PATI:Mai Tumhare Sath 100 Saal Rahunga Or Pyar Krunga
Biwi: Uske Baaad Kahan Moo
Marne Ka Irada He?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: What is the difference between “complete and finish”?
Banta: When you marry a right person you are complete and when you marry the wrong one you are finished !!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta ne Hindi ka home work nahi kiya tha.
Hindi teacher ne unko ped par ulta latakne ki saza di.
Thodi der latakne ke baad Santa neeche gir gaya.
Hindi Teacher: Thak gaye kya?
Funny Santa: Nahi pakk gaya !
by Pak101.com (few years ago!)
A man jumped into the river and never came back.
Another man jumped, he also didnot return.
Santa's conclusion:Man is soluble in water...!!
Poori chemistry hi hila di... :) ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar saw a very high Airtel Tower & red light glowing on the top, seeing this he said €India is developing fast, see there are traffic signals for Aeroplane in the air
by hearthackervsgirls (few years ago!)