New Krishna to Radha-
New Krishna to Radha-
Main Krishna Kanhaiya aur tu
Radha Gori
Main Kites ka Hritik tu Barbara Mori
Radha – Jyada line mat mar coz i Hate Luve Story…
by Pak101.com (few years ago!) / 1085 views
Similar Jokes
Doctor To Patient :
You Will Die Within 2 Hours
Do You Want To See Any One Before You Die?
Patient :Yes, A Good Doctor
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka ek Buddha padosi accident me mar gaya…Woh uske ghar gaya aur poocha “BODY AAGAYI KYA?”Tabhi body lekar ambulance AA gayi…Santa Bola “Ye Lo ! Uncle ki badi lambi umar hai !!”
by Pak101.com (few years ago!)
HaaZa ZARDAaaRIun Anni DaTunn BaghairatUn Azaabun Fi InsanUn FasaadUn KhabeesUn, Asal-HaramdatUnn Aata-Tunn, Bijli-Sunn Petrol-Gumm, Bhum Bhum Damakatun Or to Or Hoor Sunn balancun chekun 12pais0n TAXun TunnUn KameenUn KUTTUN Da PutterUn Don’t DeletUn FrwdtUun FarzUunn…!
by Abdul Sami (few years ago!)
"High Class Insult"
Boy 2 Girl :- Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho
Girl :- Isliye itni der se soch rahi hu ke mere pass
Gadhe kyo Khade hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?
Pathan:
"Jab Qarz Denay Wala Paise Wapis Mangay, Aur
Qarz Lene Wala HANS Day, To Usay Qarz-E-Hasna
Kehte Hen"!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : Tumhari biwi ka kya naam hai?
Banta : Google Kaur.
Santa : Ye kaisa naam hai?
Banta : Yaar mein jaha bhi hota hoon, wo mujhe dhoondh hi leti hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Asked A Doctor :
Milk Pene Se Rung Gora Hota Hai
Doctor: Han Milk Me Calcium Hota Hai Isliye
Pathan : Chal Jhoote Phir Bhains Ka Bacha Kala Q Hota Hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Patan Ne Jali Note Banaya Orr Quaid-E-Azam Ki
Topi Bhol Gaya
Jab Dukandar Ko Dia Tou
Dukandar Ne Kaha:
Iski Tou Topi Nahi Hay.
Pathan Bola:
Ye Quaid-E-Azam Lala Ki Garmion Ki Tasveer Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
If Columbus had been a Married Man, He might have never discovered USA.
Because He would be asked:
Where r u going?
With Whom?
To discover What?
When will you be back?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In cricket match 1 girl made pakistani flag on her chééks.
A boy kissed her cheeks and said ”
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I LOVE PAKISTAN “
by nadeem (few years ago!)