1 Bus me Ek young grl khari thi,
1 Bus me Ek young grl khari thi,
1 Bachche ne kaha Aap meri Jagah pe baith jayen,
Grl ne use thappar maar diya……
.
Bhalai ka tu zamana hi nahi hai aj kal. . .
..
..
.bacha rotay huay
Dobara apny abu ki goud me baith gya……
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai,
uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappad ki awaaz mujhe bhi sunai di thi.....
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main
.
“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor: Ab To aap Khatre Se Bahar Ho,
Phir bhi aap itne dar Kyo Rahe Ho?
Mariz: Jis Truck Se Mera Accident Hua Tha,
Us Par Likha Tha ..
"zindagi rhy to Phir Milenge"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan gusy se:
'Waiter'
Chiken-Biryani me chiken he nahi hai
Waiter
Sahab gulab jamun me konsa gulab hota hai
?
?
Pathan:
"Han yar sorry
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa went to Battery Shop n asked to change battery.
The shopkeeper asked: Exide laga doon?
Santa: Dusri side tera baap lagayega kya
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband: Mere Seeny Me Bohat Dard Ho Raha Hai,
Jaldi Se Ambulance Ke Liye Call Lagao..
Wife: Haan, Lagati Hun,
Apne Mobile/Smartphone Ka Password Batao.
Husband: Rehne Do,
Ab Thora Theek Lag Raha Hai...;-p:)
by lescol (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
ek jin sharab penay insan ki shakal ma gaya 12 glass py gya.
sardr:tenu chaddi nahi ?
Jin:maa jin hoon
sardar:lay chadd gayi Kanjar nuu :)P
by umair Khan (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur
raha tha!
Wife romantic hokar:
Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola:
Mere garm pani se kyu nahay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo konsa pehla Indian Cricketer tha jo apne Career k pehle match MAIN hi captain bana aur 100 runs banae aur match ki akhri ball per 6 maar ker England se match jeet lia?
.
GUESS!
.
.
.
.
.
WHO?
AAMIR KHAN
Movie "LAGAAN"
by Pak101.com (few years ago!)