Cigarette chor di
Sonu-Tune Uss Ladki K Liye Cigratte Chhodi
Monu-Ha
Sonu-Daru
Monu-Ha
Sönu-To Shadi Q Nahi Ki
Monu-Itna Sudhar Gaya Tha Ki
Uss Se B Achi Mil Gayi..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Santa:O Banno Car Ki Speed Itani Kyn Badha Di..?
Biwi: Oji Car Ki Break Fail Ho Gayi Hai
Exident Ho Jaye Iske Pahale Ghar Pahunch Jaate Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was standing in door with a Gun in hand
Bewi: Yahan kion khary ho
Sardar: Shair ky shikar par ja raha hon
Bewi: tu jawon na
Sardar: Kaisay jawon bahir kutta baitha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:Translate it into
English: "Tumhe Laat marke
beizzat karke bahar nikal diya gaya
aur baad me vapas bulaya gaya ."
Student:You have been "GANGULIFIED"!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Me: "Dad I want to go to a 50 cent concert."
Dad: "Here is one dollar, take your sister to.
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Height of HOPE:
Sitting in Examination hall
Holding paper in hand
And saying to yourself
.
.
"Don't worry man, Exam will be postponed"
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar goes to gulabo,s home and knocks da door.:
gulabo:kon?
Sardar:mein hun.
Gulabo:mein kon?
Sardar:tu gulabo hai
by Sabir shah (few years ago!)
Agar Koi Pathan App Ko Daikh Ke Muskurae Tou Iska Kya Mutlab Hai?
?
?
?
Apki
DEMAND Abhi Baki Hai Mere Dost..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bari moochhon wala Zardari bhi ab decent ho gaya,
jo pehlay tha Mr.10 per cent ab Cent per Cent ho gaya !
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.
Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?
Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giyatay mai 100 haramdian nu roti khwaon giEs lai tawanon roti khawai
Police officer hans K bola:Amma aina takaluf Q'n kita1 wapda wala sadd laina C.
by hearthackervsgirls (few years ago!)