Aaj mai bus ke peche
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Mazhar Khan (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?
Sardar: Black Behrry
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Driving On D Wrong
Side Of One Way Road
He Became Upset & Said :
Shit I Think I Am Late To
The Function All R Coming Back
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Farhan Safdar (few years ago!)
Pathan mobile company mei job k lye gya
1st question k answer pr hi usay laat maar k bhaga dia
Ques:Which is the most popular network?
Pathan: AL-QAIDA :-D :-D :-P
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi me 1 pathan bohut dair tuk
khana kha raha tha,
kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,
per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Raman: Kal Maine Dekha, 4 Aadmi Ek Saath Swimming Pool Me Koode,
Magar Sirf Ek Ke Baal Gile Huye,
Bolo Kaise?
Chaman: Baaki 3 Ganje Honge
by Pak101.com (few years ago!)
Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.
by khalid hussain (few years ago!)
Naman: Tujhe pata hai “impossible” word meri dictionary mein nahi hai…
Chaman: Arey yaar, ab bataake kya faayda….tujhe dictionary lete samay check karlenaa thaa na…
by Pak101.com (few years ago!)
Patni- Mobile,
Pati- Sim Card,
Dono Mile To Hua Reacharge,
Beta Hua To Incoming,
Beti Hue To Outgoing,
Two in One Hua To Bonus Talktime,
Kuch Nahi Hua To Network Problem.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Dost Suicide kernay gayai,
Pahala : “Hey Bhagwan mujhey dunia ki saari nafrat de Pareshani de Dukh de!”
Dusra dost : “Abe tu maut maang raha hai ki Jang main Job.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)