Young man
Young man, do you think you can handle a variety
of work?"
* "I ought to be able to. I've had ten different
jobs in four months."
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Old Version:
Men are from Mars,
Women are from Venus..
but the
Newer Version:
Men are from earth.
Women are from earth.
Deal with it.
by Pak101.com (few years ago!)
1 dafa 3 kamchor beth k khana kha rahe the, khane me namak kam tha unhone kaha k jo pehle bole ga wo ja k namak le k aega.
Sb wahin bethe rahe
3 din guzr gae koi na bola,na khana khaya. 1 din 3no behosh hogae.
Logo ne samJa shayd wo mar gae hain. Unka janaza parhaya or dafan krne k liye qabrstan le gae.
Jab pehle wale ko qabar me utarne lage to wo bol utha k “oye me zinda hon”
Baki 2no bole “Ja fir namak le k aa
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1tota(parrot) or uska malik jahaz me safar kr rhe they Airhostis guzri to toty ne c.t bjai
Wo piche mur kr muskurai
Malik ne dekha to us ne b c.t bagai,airhostis ne shikayt lagadi elan hua dono ko chalte jahaz se phenk do
Darvazay pr tota malik se bola Urna anda e?
Malik:nahi
Tota:te fir bagarti Q kiti c?
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay shabash sardar jee. Un mein say akk train per char jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Doc Saab, mein Chashma laga ke pad to sakoonga?
Doc: Haan, bilkul.
Santa: To phir theek hai doc Saab varna Anpad aadmi ki zindagi bhi koi zindagi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek moti aurat ne Doctor se puchha…
Aurat: Maine suna hai ki khelne se motapa kam hota hai, par mujhe to koi farq hi nahin pada!!
Doctor: Achcha!! Kaunsa khel kelti hain aap?
Aurat: Chidiya udd, Tota uddd!
by Pak101.com (few years ago!)