Hum kia karen.
Ranjha ne bansri bajai heer daur k aai,
majnu ne been bajai laila bhag k aai
aur hum ne seeti bajai wo apne abu ko le aai.
by Sabir shah (few years ago!) / 779 views
Similar Jokes
Boy: mom, aaj mera dost ghar AA raha hai….
ghar ke sab khilone chhupa de.
Mom: tera dost chor hai kya?
Boy: nahin, who apne khilone pahechan lega.
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent:
.
.
Teacher:” U Just Got 5 Marks &
Still U R Laughing..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:” I’m Wondering How I
Got 5 Marks..
I Wrote ‘Hooka Bar’ Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A group of elephants were sitting on the street. A sexy female elephant passes by... What does the loafer elephant say? Wow... 3600-2400-3600
by khalid hussain (few years ago!)
A Group Of Elephants Wer Siting On A Street
A Sexy Femal Elephant Pases By Them Then A Loafer Elephant Said.
Wow!
Wat A Figure!! 3600-2400-3600.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni patni ke paas jata hai aur poochta hai, “Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya”
Aur phir uski biwi ne jawab diya, “Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga.”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Itne Kam Marks?
Do Thappad Marne Chahiye.
Pappu: Haan Papa, Chalo Maine Us
Saale Master Ka Ghar Bhi Dekh Rakha Hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek naye teacher ne ek bachche se poocha, “is pakshi ke pair dekho aur iska naam batao.
” Bachche ne kaha, “ pata nahin.” Teacher ne kaha, “ Tum fail ho gaye,batao tumhara naam batao.
” Bachche ne kaha “Mere pair dekho aur naam batao”.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Jaldi se machardani de dijiye mujhe bus pakadni hai
Dukandar: Sorry,
mere pass itni badi machardani nahi hai jisme bus pakdi ja sake.
by Pak101.com (few years ago!)
I’m getting married next week there will b
a small party n only few ppl wil b invited
don’t bring any gift just bring
someone 2 marry me.
by Mazhar Khan (few years ago!)
aik bachy ne apny baap se pocha....
"Abu shadi per kitna kharch uthta hai"
baap ne jawab diya:
Maloom nhi beta mai tau abhi tak adayiagi kar rha hon" :D
by WAQAR (few years ago!)