Bada Sa Gift Girlfriend Ke Liye
Santa Valentine Par Apne Dost Banta Se Puchhta Hai,
Santa: “Yaar Maine Apni Girl
Friend Ko Valentine’s Gift Dena Hai, Kya Doon?”
Banta: “Gold Ring De De”
Santa: “Koi Badi Cheez Bata”
Banta: “Fir M.R.F. Ka Tyre De De“
by Pak101.com (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
Sardar & Pathan were sitting outside a clinic.
Pathan was crying like anything.
So Sardar asked: Why are you crying?
Pathan replied: I came here for blood test
Sardar: So? Are you afraid?
Pathan: No, not that. During the blood test they cut my finger
Hearing this Sardar started crying.
Pathan was astonished and asked Sardar: Why are you crying?
Sardar replied: I have come for my urine test.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Bihari cycle chalate aur gungunate hue kahin ja raha tha aur raaste mein ek aurat se takra baitha.
Aurat chilla kar boli: Break nahi maar sakte they kya ???
Bihari: Poori cycle to maar di, abhi break maar kar kya faeda.
by Pak101.com (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa checked his girlfriend’s mobile to know under what name she had saved his number. When he dialed his number form her phone, it showed “TIMEPASS NO. 8”
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR: Maine Kaha Agar Himat Hai To 1 Ek Kar
K Ao
GURO: Phir
SARDAR: Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai. Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, “sardar ji kaise ho?“
Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai ky YE MERA UTARNE KA STYLE HAI…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Fact of Class Room: Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz He Might be Afraid That You Know More Than Him! Be Positive.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : hii
Girl : what
Boy : how are u?
Girl : do I know u?
Boy : I\’m Rich…
……Girl : Oh!!, I\’m layla 18 years old ! do u wanna go out ???
and btw I like ur hair =)
Boy : my name is Rich , and yours ??
Girl : sorry I don\’t talk 2 boys … =P ;->
by nadeem (few years ago!)