Andaza Laga Lo
Ek Baar Santa Apni Patni Ke Liye Chappal Lene Market Gaye. Dukandaar Ne Pucha,
Dukandaar: “Aapko Kis Size Ki Chappal Chahiye, Bina Size Ke Mein Chappal Kese Dikhau?”
Santa: “Yaar Wo To Main Bhool Gaya Hoon, Aisa Karo Meri Kamar Pe Nishan Dekh Ke Andaza Laga Lo
by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Sardar To Sardarni:
“Jaldi Roti De Ajj 4 Wajjay Khotyan Di Race Ay,
Main Othe Jaana Ay”…
Sardarni:
“Bus Rein Diyo,
Turya Jaanda Nai,
Tay Race Lao Gay”.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan SCHEME Wali Bottle ka Dhakan,
Baar Baar Khol Kar Dekh Raha Tha.
Kisi Ne Pucha: Kya Hua?
Pathan: Khocha! Dhakkan Main Likha Hai "Try Again.
by Abdul Hannan (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Yaar jaldi jao tumare ghar me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Btao khush fehmi kia hoti he?
Student:Sir peechay dekhen miss asma apko bula rahi hen.
Sir ny dekha to koi nahi tha.
Student:Yehi khush fehmi hoti he.
by Pak101.com (few years ago!)
"Dad I'm hungry."
"Nice to meet you hungry!"
"Dad I'm serious."
"I thought you were hungry?"
"Are you kidding?"
"No, I'm Dad."
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Aik kanjoos ki shadi me bar bar pani pesh kia ja raha tha
pathan bhook se behal ho kar chilaya bhai biryani mile gi pani gale me atak gia hai
by Sabir shah (few years ago!)
Qatil Try Karo Ke Umar Qaid Ho
Qatil: Try Karo Ke Umar Qaid Ho Jaye
Magar Saza-E-Mot Na Ho,
.
.
Pathan Lawyer: Tum Fikar Mat Karo,
.
After Case
Qatil: Kya Howa?
Pathan: Bahut Mushkil Se Umar Qaid Howi,
Warna Adalat Tu Reha Kar Rahi Thi
by Mohammad Ali (few years ago!)
Larki k bap se pori larki mangni chahye
:
:
:
:
:
:
warna hath to ghabar bi mangta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?
Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl:
Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI"
Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)