Ye hoti hai asli dosti
Ye hoti hai asli dosti
1 dost ne aadhi raat ko apne dost ko call kar k Kaha
Yaar Main Ro Raha Hoon
dost ne Kaha
Dafa hu Main So Raha Hoon
by Mazhar Khan (few years ago!) / 824 views
Similar Jokes
Polio team drwaze pr aai
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Polio team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
?1 Buddha Santa ko Roz KAJU-BADAM
Khane Ko Deta Tha
Santa=Aap Muze Roz KajuBadam Q Khilate ho
Buddha=Beta Daant To Rahe Nhi
Chuskar Fekna Thik Nahi Lagta!
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa, aap engineer kaise bane?
Santa: uske liye bahut dimaag ka zaroorat padta hai.
Beta: haa pata hai, isiliye mujhe samajh mein nahi aa rahaa hai ke aap kaise engineer bane?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:yara bike q tez kar di?
Sardar:barak fail ho gaia hai
Is pe pehale k acident ho ghar punch jate hain.
Pathan:aur teez kar or tez
by Sabir shah (few years ago!)
A customer was bothering the waiter in a restaurant. First, he asked that the air conditioning be turned up because he was too hot, then he asked it be turned down cause he was too cold, and so on for about half an hour.
Surprisingly, the waiter was very patient, he walked back and forth and never once got angry. So finally, a second customer asked him why he didn`t throw out the pest.
"Oh, I really don`t care or mind," said the waiter with a smile. "We don`t even have an air conditioner."
by Pak101.com (few years ago!)
Dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne…
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Molvi dua mang raha tha
kash shahadt ki moat mil jaye
Pathan:ye nhi ho skta.
Molvi:wo Q?
Pathan:Jahad pe to tu ne jana nhi or halwe may ksi ne bomb rkhna nhi.
by itrat batool (few years ago!)
Girl Ask Sardarji:
“Will U Marry Me”
Sardar Ji Replied:
No !!
Mai Shadi Sirf Apne Relatives Mai Kere Ga
Mama Ne Papa Se Ki Thi
Bhayya Ne Bhabhi Se Ki
Aur Mai Apni Biwi Se Karon Ga
by Pak101.com (few years ago!)
jo chabaye chewing gum
wo hai total paani kum
jis mein nahi hai dum
wo hai BAJIRAO SINGHAM
by Pak101.com (few years ago!)
1 ldki ki death k baad uski frnd
usKE3 B¤YfrnD K pass gai oR boLi
kYa main uSKi jagah lE3 skTi hu
¿¿¿ SUPERb Answr . . . BF-mujhe
koi aitraZ nhi QABRISTAN WAlo
sE3 Puch l
by Pak101.com (few years ago!)