1 ldki ki death k baad
1 ldki ki death k baad uski frnd
usKE3 B¤YfrnD K pass gai oR boLi
kYa main uSKi jagah lE3 skTi hu
¿¿¿ SUPERb Answr . . . BF-mujhe
koi aitraZ nhi QABRISTAN WAlo
sE3 Puch l
by Pak101.com (few years ago!) / 852 views
Similar Jokes
A dog thinks: Hey, these people I live with feed me, love me, provide me with a nice warm, dry house, pet me, and take good care of me... They must be Gods!
A cat thinks: Hey, these people I live with feed me, love me, provide me with a nice warm, dry house, pet me, and take good care of me... I must be a God!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi talaab main naha raha tha.Police wala kehta hai“Chal ooye bahar aa kar kapry pehanTeri Talashi leni hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1999 Kids : I want my bed near Window
to see the moon&stars.
.
.
.
.
.
.
2013 Kids : I want my bed near the
mobile charging slot..
by Mazhar Khan (few years ago!)
A chines couple
Mr Hua & Mrs Hua
Got twin babies aftr mariage
Dey named thm
Jo-Hua' ' So-Hua'
Nxt year they Got 1 black baby.
Dey namd him,
"Ye-Kia-Hua",,
by Pak101.com (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by Abdul Hannan (few years ago!)
Q: What's black and brown and looks good on a lawyer?
A: A Doberman pinscher.
by khalid hussain (few years ago!)
Biwi ney apney shohar ko khoob maara .
Shohar rota aur aahain bharta hua keh raha tha:
jo bhi karwa raha hai
America karwa raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
7 Peer 7 Chatayion Pe Bethe Thay
Aik Larka Aya
Or Sabse Aged Peer Ko Bola
Baba! Larki Nahi Set Hoti
Peer Ne Sabse Chote Peer Ko Kaha Chotu 1 Or Chatai Bicha Dey
by Pak101.com (few years ago!)
Suhaag raat ko dulhan k darwazay per zor say dastak hui tou wo dour ker bathroom maen chup gayee.
"kia hua"khawand nay kaha
"maen nay samja k police raid ho gaya hai" dulhan boli
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho? Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete, Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Pak101.com (few years ago!)