kitnay ghurur main hay wo
Ktne Ghuroor Main Hai Wo Mjhay Tanha Chor K
“Faraz”
Unhain Maloom Nahi Mery Pas Or B lash pash larkio K Number Hain
(,”)/
/) ( Ja garak hoja
,/¡_ sali tm
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1153 views
Similar Jokes
Bank Manager: Hamaare bank mein hum aapko bina interest ke loan milega…
Desi Customer: Arey, kaise manager hain aap jab dena hai to thoda haste haste loan do, agar dene mein interest nahi hai, to seedhe mana kar do…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Children whom do u hate The most?
LKG Boy:Rajaram Mohan Roy.
Teacher: oh God!! Y do U hate him?
LKG Boy:He abolished Child Marriage
by Pak101.com (few years ago!)
EK VILLAGE KI AURAT CHEQUE CASH KARANE
GAYI
CLERK;SIGN KRO
AURAT:KAISE?
CLERK:JAISE KHAT K END ME LIKHTI HO.
AURAT NE SIGN KIYA "TOHAR MUNNE KI AMMA"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati: Kaha Ja Rahi Ho
Patni: Aatmhatiya Karne
Pati: To Itna Make-Up Kyu Kiya Hai???
Patni: Kal Subha Paper Mein Photo Nahi Ayega Kya Aap Bhi Samajte Nahi Na
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:2 Mai Se 2 Minus Kr Do To Kya Bcha?
Pathan:Hum Ko Swal Smjh Nae Aya
Teacher:Tmare Pas 2 Rotian Thi
Tm Ne Un Ko Kha Lia Ab Kya Bcha? Pathan:Salan.
by Pak101.com (few years ago!)
ek kanjoos ladki shopkeeper se boli- aisa saboon do jo kam ghise aur nahane k bad chehre par laali la de..... shopkeeper naukar se bola memshab ko 1 eet ka tukda laa do.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” ba
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”
Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”
pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR FRÉÉ
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne masjid se joti chori ki
Molvi:ene juti chuki edi tend kro
Sardar:aik pair le lo te foji cating kr deo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhains par baithe ek gujju ko Traffic Police ne roka aur poocha: tumhara helmet kahan hai? Fine lagega.
Gujju replied: baawle dhyaan se dekh neeche! 4 wheeler hai.
by Pak101.com (few years ago!)